UnbornLord Jasper Ik heb nog eens verder nagedacht, gegoogled en gepuzzeld.. Ik zie een Duitse voetbal die over de kop vliegt. Een bijnaam voor het Duitse elftal is Die Adler (bron: Google 😛). Een Adler is in het Engels een Eagle. Toevallig vliegt deze (over de kop). Daarmee op rcdb gezocht op een achtbaan die een vliegende adelaar is...: Flying Eagle Legoland Billund 🤔
Robkuh84 Wil niet de zeikerd uitgangen hoor, maar was het doel van dit spel niet om juist opgaves te raden die echt gecreëerd zijn met Paint i.p.v. foto's/plaatjes die in Paint geplakt worden?
Japio Robkuh84 in de uitleg staat 'maak een paint plaatje'. Afbeeldingen invoegen is een feature van Paint, dus technisch gezien doen we dat nog steeds toch? De een beeldt ook de achtbaan zelf uit, de ander slechts de naam. Whatever, het spelletje loopt.
Coasterfrenzy Japio Met die logica kan ik ook gewoon een foto in paint plakken. Is het Strohnado? (Duitse baan die overkop gewaaid is door de tornado)
Frederik UnbornLord Die Adler Met daarbij de tip dat het om een mannelijke bal gaat, zou het mss een individuele speler kunnen zijn, en dus "Der Adler", wat met wat fantasie klinkt als "The Rattler" uit Fiesta Texas?
Jasper Sorry, zal volgende keer effectief iets tekenen! Antwoorden zijn allemaal niet juist, maar de denkrichting begint juister te geraken! Probeer iets linguistischer te denken, iets met een woord... 😀
Jasper Misschien helpt het om te vertellen dat het een mannelijke bal is? En dat samen met de tip dat je het vanuit een taalperspectief moet bekijken?
Coasterfrenzy Super wirbel in Holiday park werd ooit Super Gerbil genoemd. Gerbal - German Ball. En de baan ging ook overkop.