BasD Nou, alsnog de mijne dan die ik eerder had willen posten, excuus voor die vertraging! Heel ingewikkeld zal hij niet zijn.
Jasper BasD in zie een berg en een Russische muts (ben de juiste naam daar even van kwijt) wat mijn hoofd vertaalt als Montaña Rusa? Alleen een park kan ik niet opkomen aangezien er meerdere banen zijn met deze naam
UnbornLord Jasper Ik heb nog eens verder nagedacht, gegoogled en gepuzzeld.. Ik zie een Duitse voetbal die over de kop vliegt. Een bijnaam voor het Duitse elftal is Die Adler (bron: Google 😛). Een Adler is in het Engels een Eagle. Toevallig vliegt deze (over de kop). Daarmee op rcdb gezocht op een achtbaan die een vliegende adelaar is...: Flying Eagle Legoland Billund 🤔
Robkuh84 Wil niet de zeikerd uitgangen hoor, maar was het doel van dit spel niet om juist opgaves te raden die echt gecreëerd zijn met Paint i.p.v. foto's/plaatjes die in Paint geplakt worden?
Japio Robkuh84 in de uitleg staat 'maak een paint plaatje'. Afbeeldingen invoegen is een feature van Paint, dus technisch gezien doen we dat nog steeds toch? De een beeldt ook de achtbaan zelf uit, de ander slechts de naam. Whatever, het spelletje loopt.
Coasterfrenzy Japio Met die logica kan ik ook gewoon een foto in paint plakken. Is het Strohnado? (Duitse baan die overkop gewaaid is door de tornado)