The_Bullgod Zo zou die coaster aan de linkerkant een dubbele spike hebben en dus 2 keer rond gaan op verschillende trajecten
Dat lijkt me niet.. je kunt de track namelijk heel goed volgen:
Lancering. Spike, achteruit gedeelte. Spike Vooruit gedeelte. Einde.
Natuurlijk kan er uiteindelijk een compleet andere baan op deze plek komen.
Loekiloeki Zo schijnt het dat dit simpelweg niet mag omdat Warner Brothers met hun studio in de UK zit.
Dat zou wel sterk zijn. Het is de IP waar ze verreweg het meeste aan verdienen en die het meeste volk naar de parken lokt..
LeisureLevi De conceptart is niets meer en niets minder dan een concept. Je kan hier niet gaan afleiden welke attracties en thema werelden er gaan komen, hoogstens misschien alleen de layout van het park.
Ja en nee.. Het hangt er natuurlijk vanaf hoe ver gevorderd dit concept is, maar het lijkt me niet dat Universal dit uit de neus trekt. Uiteindleijk kan er natuurlijk nog veel veranderen, maar ik denk wel dat de basis klopt.
Quefox_ Het duurt nog minstens 6 jaar voor het open gaat, en tussen nu en de start van de bouw zal e.e.a. verder uitgewerkt worden. Vooralsnog staat denk ik niks helemaal vast.
Als je uit gaat van een bouwtijd van 5 jaar voor het gehele park, dan zouden ze al aardig ver moeten zijn met de planning. Misschien dat ze het geheel op 4 jaar tijd af kunnen krijgen, maar zelfs dan moet er al een basis liggen.
Fixma Het blijft jamemr dat het in UK komt met de meeste regen heeft en het een eiland is.
En het buiten de EU én Schengen-Zone ligt.. Ik snap werkelijk de keuze niet
Hjalmar je beseft je dat Bedford 563 mm aan regen heeft in een jaar? Waar Amsterdam dat 766 heeft? Plus, concepten laten hier een groot, open park zien, zonder glazen entree.
Bedfort een Amsterdam hebben beiden veel minder regen dan een willekeurige plek in Zuidoost Azië.. Toch garandeer ik je dat het weer in ZO-Azië beduind beter is dan in zowel Amsterdam als Bedford.
Hoeveelheid regen in mm zegt niets.. Ik heb liever een flinke bui waar even 20mm op een uur tijd uit valt, dan de hele dag druilig weer, maar op het einde is amer 3mm gevallen. En dat laatste is dus vrijwel standaard in Engeland.