Vanavond met @Matthijs en z'n twee kinderen + een vriendje 4 uurtjes naar Walibi geweest, eens kijken of LEKKERGAAN (voorheen Summer Nights) de moeite waard is. En laat ik meteen met onze mening komen, NEE! Twee vierkantjes met wat zand + een paar hangmatten en een DJ die niet kan mixen, niet gek dat het plein helemaal leeg was. In de rest van het park is alles wegbezuinigd, geen vuurwerk meer, wat een aanfluiting! Daarnaast reden Goliath, Condor en Untamed met één trein waardoor de wachtrijen onnodig lang opliepen. Ook weer veel gesloten attracties zoals Crazy River, Blast en Super Swinger. Uiteraard ook weer storingen bij Yoy, maar deze werden snel opgelost.
De horeca blijft een enorm groot aandachtspunt, hier moeten ze echt heel goed naar kijken. Als je om 19.30 uur een abonnement laat zien en nog niet weet dat je gast dan 10% korting krijgt, dan gaat er een hoop mis in de communicatie en het opleiden van het personeel. Het eten kreeg ik gelukkig wel snel en het smaakte prima!
Ook zijn de bordjes nog steeds niet vervangen, het ziet er niet uit! Ik dacht dat Mascha zei dat ze vaak door het park liep om te zien wat er beter kan? Ik denk dat ze met haar ogen dicht loopt.
Het park heeft zoveel potentie, maar ik zie het niet snel goedkomen. Er moet echt een hele grote bezem door het management en het park, hopelijk ziet CdA dat ook eens in.
Edit:
https://www.walibi.nl/nl/evenementen/lekkergaan
"Het park blijft open tot 22:00 uur, dus pak nog dat extra spetterende rondje in Crazy River of ga voor non-stop ritjes in onze nieuwe achtbanen YOY tijdens die lange zomeravond."
Volgens mij is Crazy River al even gesloten, het lijkt me slim dat Walibi dit even aanpast.