Ik vind de aankondiging in de nieuwsbrief wel heel raar.
Het onderwerp gaat over een nieuwe familieattractie. Dat klinkt goed! Je wordt nieuwsgierig. Dan open je de mail:

Ah, de nieuwe familieattractie is blijkbaar een zweefmolen! Ik ben benieuwd.
Oh nee. Wacht.
Dit gaat over de meivakantie. Snel door scrollen tot ik meer lees over die zweefmolen...

Oh hmmm. Dit gaat over overnachten. Heb ik iets gemist? Ik scroll nog eens terug naar boven. Dan maar door. Ah kijk, nu kom ik bij nieuws. Natuurlijk, een nieuwe attractie is groot nieuws.

Hè? Het gaat eerst over een prijsvraag en het hotel.

Oh wacht. Helemaal aan het einde. Daar staat het!
Maar geen woord over wat het nu wordt in deze nieuwsbrief en alleen een mini plaatje. Wel nog veel tekst en grotere afbeelding om te stemmen op de YouTube serie.
Als lezer denk ik dus dat de Efteling dat belangrijker vind dan de nieuwe attractie. Raar. En als je mij na het lezen van deze nieuwsbrief vraagt wat er komt, dan zet ik in op een zweefmolen...