The_Bullgod De plannen voor deze vette nieuwe extreme spinning coaster zijn bekend. Er komen meerdere inversies in, waaronder een cobraroll.
Hjalmar Ziet er op het eerste gezicht uit als een leuke baan, het is nu wachten op de eerste onrides gemaakt in No Limits.
Niek Heel vet hoor, alleen net als bij Time Traveler: op 't moment dat ie ff gaat knallen schiet ie al weer de remmen in... Oh, en in die fan-made video is het eerste stuk overduidelijk te traag. Hangtime prima, maar dit is bijna een rollback.
Jules Toch wel echt een vette coaster voor Plopsaland hoor. Hoog tijd dat Europa Park zelf hier de overtreffende trap van neerzet.
The_Bullgod Jopo Jules Die zijn nog met een veel beter project bezig hoor... 😉 Idd, ze zijn met een compleet nieuw themagebief bezig inclusief een grote nieuwe coaster. Roland Mack had in een interview aangegeven dat zo'n Extreme Spinning Coaster hem ook geweldig leek voor EP. Maar goed, dat betekend nog niet automatisch dat deze ook in Rust komt
The_Bullgod Plopsaland heeft tijdens een speciale fan bijeenkomst de officiële onride video vertoont van hun nieuwe Extreme Spinning Coaster. En hier is de officiele video:
Cerveza Jep net filmpje ook gezien, lijkt me een toffe baan te worden. Snap alleen niet waarom de opening pas in 2021 is.
The_Bullgod Cerveza Jep net filmpje ook gezien, lijkt me een toffe baan te worden. Snap alleen niet waarom de opening pas in 2021 is. De meest logische verklaring lijkt mij omdat Walibi Belgium ook in 2021 hun Mega Coaster zal openen.
Marvin Dat ziet er tof uit, laat maar komen hoor! Vooral die dubbele inversie na de tweede launch lijkt me erg gaaf! 🤩
The_Bullgod Looopings weet ook wat het thema word van de nieuwe coaster. Een ondergronds station in Parijs, met retro- steampunk elementen. Dus geen bestaand Studio 100 ip. De werk titel zal Time Traveler zijn, net als die andere baan in Amerika en ook de karretjes zullen hetzelfde uiterlijk krijgen.
Hjalmar Bijzondere baan op een bijzondere locatie met een bijzonder thema. Persoonlijk niet zo’n fan van de uitwerking van het thema tot zover, maar wie weet hoe het daadwerkelijk uitgevoerd gaat worden.
Marco Toffe baan hoor, vooral die geheuvelde lancering net als Copperhead strike in Carowinds ziet er leuk uit. Wordt weer hoog tijd om die kant op te rijden dan.