Joe 👍🏼
Dat ik een mening heb waar jij je blijkbaar niet in kan vinden wil niet direct zeggen dat iemand haat zaait. Het is een andere mening. Misschien scherp gesteld maar het blijft een mening die volgens mij gewoon op een forum beschreven mag worden.
Taronco Ik vind de baan alles behalve lelijk, misschien had het beter gestaan op een andere, misschien wat minder prominente plek.
Ergens maken de locatie en constructie iets mooi of lelijk. Het Nationale Nederlanden gebouw is in Rotterdam een mooie verschijning zo in het centrum. Terwijl hert gebouw op een steenworp van se Amsterdamse Dam volledig had misstaan. En dat is met deze baan net zo. Een prachtig open meer en enkele goed gethematiseerde rides worden nu ontsiert door deze baan. Dus zoiets los van elkaar zien is eigenlijk een gek argument.
En buiten het feit dat de locatie jammer is, ben ik geen fan van die support-oerwouden en rare constructies om de baan te ondersteunen. En ik denk dat deze structuur ook op een andere manier mooier has gekund. Zelfs MACK heeft dat laten zien bijvoorbeeld bij Blue Fire.
Maar goed. Het is mijn mening. Daar hoef je het dus niet mee eens te zijn 😊