The_Real_Infernape Kevinnnet Komt door het perspectief misschien. Ik denk dat deze gewoon dezelfde dikte is als Time Traveler. https://rcdb.com/15168.htm
coasterwaffle Ziet er naar uit dat je al direct na het station goed veel hangtime gaat krijgen, geweldig!
The_Real_Infernape coasterwaffle ja bij mijn weten gebruikte nu alleen Copperhead Strike in Carowinds dit element direct uit het station, ben erg benieuwd hoe deze aan gaat voelen!
The_Bullgod The_Real_Infernape dit is idd nog maar de 2e Mack die dit element gebruikt. En verder is er ook nog 1 B&M die dit element heeft, Hydra @ Dorney Park.
Marciano The_Real_Infernape Hydra the Revenge doet het bijvoorbeeld ook. The_Bullgod was net iets sneller!
The_Real_Infernape The_Bullgod Marciano Ja ik wist toevallig al dat Hydra The Revenge het ook heeft, maar ik had het bewust niet genoemd omdat ik het alleen had over achtbanen die meteen uit het station een jojo roll doen. Jullie hoeven geen wedstrijdje verbeteren te houden hoor 😛
Taronco De heartlining ziet er zo apart uit, ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien met die enorme treinen! 😛
The_Bullgod Taronco dat de heartlining er apart uitziet bij dit element, zal zeer waarschijnlijk komen doordat dit element in de bocht ligt ipv op een recht stuk.
OlympiaLooping Taronco Afgezien van dat het element deels in een bocht ligt komt dat ook doordat het eerste stuk waarschijnlijk niet over de hearthline gaat. Dat zou namelijk betekenen dat de baan direct vanuit het station omhoog gaat en dat is hier maar beperkt het geval.
Steven En wanneer het draaien hier al wordt vrijgegeven zal dit ook een leuk effect geven! Zal vast in de heartline zijn meegenomen!
Erik-zie-fei-king Make_It_Work spincoasters zijn mn favoriet! Compact ook. Moeten ze in de efteling ook bouwen!!! Die 2 in phantasialand en die ene in toverland (ben de namen even kwijt): GEWELLLLDIG!
Jules Erik-zie-fei-king Je hebt de verkeerde soort achtbaan voor ogen hier. Dit wordt geen compacte coaster. Zelfs de baan in Toverland, die 't ruimst is opgezet van de varianten die jij hier noemt, is een compacte achtbaan vergeleken met de Time Traveler in Silver Dollar City. Time Traveler is de enige baan van dit type die tot nu toe is neergezet.