Robkuh84 Trollenbol 156 stemmers * 3 foto's = 468 stemmen. Uiteindelijk zijn er 455 stemmen toegekend. Ik denk dat er dus enkele stemmers op zijn/haar eigen foto hebben gestemd en dat deze eruit zijn gefilterd.
John 2 mensen stemde op slechts 1 foto. 9 mensen op 2 foto's. Je mag er maximaal 3 kiezen. Maar ook 1 of 2. De verplichting om er 3 te kiezen is er niet. En dat is prima lijkt me 🙂
VliegendeFietsen Bedankt aan het team om deze wedstrijd ieder jaar te organiseren. Ieder jaar een leuk moment om een foto uit te kiezen en alle andere mooie foto's te mogen bekijken. Ik ben persoonlijk erg blij met het aantal stemmen op mijn foto, beter dan verwacht. En natuurlijk gefeliciteerd aan de winnaars!
FlyingTimo Als ik mezelf in de selectie had overgelaten had ik ook mooi in dat rijtje op de 6e plaats gestaan, haha. Proficiat aan de winnaars, kiekjes om trots op te mogen zijn!
Vlame Van harte aan de winnaars. Ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat mijn foto zo weinig stemmen zou krijgen ook al was de keuze erg lastig 😅