Jongens & meisjes. We hebben een winnaar!
De afgelopen weken hebben we gezocht naar de mooiste pretparkfoto van het seizoen 2024. Via twee topics (inzenden en stemmen) heeft iedereen een foto kunnen insturen en heeft iedereen zijn stem kunnen uitbrengen.
In totaal werden er 77 foto's ingestuurd. 156 forumleden hebben hun stem uitgebracht. Jullie mochten in totaal een stem uitbrengen op 3 foto's. In totaal is er aan 455 foto's een stem toegekend. Bedankt voor jullie deelname en alle stemmen!
De prijzen
We kregen van Toverland twee vrijkaarten waarbij 2 volwassenen een dag gratis naar het pretpark mogen in 2025.
Toen we gisteren in Walibi waren kregen we ook van hun twee tickets om te vergeven voor deze wedstrijd. We hebben dus voor de nummer één en de nummer twee een mooie prijs!
De winnaars
Het was spannend tot de laatste dag. De nummer 1 en nummer 2 verschillen namelijk maar 2 stemmen! Ook het verschil met de nummer 3 was klein.
De top 3 hebben we gisteren tijdens onze Meet-up in Walibi laten zien. Maar de nummer 1 en 2 waren hier niet aanwezig. Toch nog een verrassing voor hun dus
De nummer 1: Thies
De bloesem van de bomen, een kleurrijk reuzenrad en de blauwe lucht die gereflecteerd wordt in de track van Taiga. Een heerlijke lentedag in het Finse Linnanmäki!
33 stemmen.
Gefeliciteerd @Thies! We nemen snel contact met je op om te vragen of je graag naar Toverland of naar Walibi wil. We zorgen dat de tickets bij jou terecht komen!
De nummer 2: Jamy
Ik heb deze foto gekozen omdat het me goed is gelukt om het resultaat dat ik in mijn hoofd had vast te leggen en dit met anderen te delen.
Ook @Jamy, van harte! Zodra we van Thies weten welke tickets hij wil krijg jij de twee resterende kaartjes thuisgestuurd. We nemen contact met je op!
De volledige uitslag is in het volgende bericht te zien.