• Pretpark TalkFoto's
  • Fotowedstrijd uitslag: Wie maakte de mooiste pretparkfoto in het seizoen 2024?

Jongens & meisjes. We hebben een winnaar!

De afgelopen weken hebben we gezocht naar de mooiste pretparkfoto van het seizoen 2024. Via twee topics (inzenden en stemmen) heeft iedereen een foto kunnen insturen en heeft iedereen zijn stem kunnen uitbrengen.

In totaal werden er 77 foto's ingestuurd. 156 forumleden hebben hun stem uitgebracht. Jullie mochten in totaal een stem uitbrengen op 3 foto's. In totaal is er aan 455 foto's een stem toegekend. Bedankt voor jullie deelname en alle stemmen!

De prijzen

We kregen van Toverland twee vrijkaarten waarbij 2 volwassenen een dag gratis naar het pretpark mogen in 2025.
Toen we gisteren in Walibi waren kregen we ook van hun twee tickets om te vergeven voor deze wedstrijd. We hebben dus voor de nummer één en de nummer twee een mooie prijs!

De winnaars

Het was spannend tot de laatste dag. De nummer 1 en nummer 2 verschillen namelijk maar 2 stemmen! Ook het verschil met de nummer 3 was klein.
De top 3 hebben we gisteren tijdens onze Meet-up in Walibi laten zien. Maar de nummer 1 en 2 waren hier niet aanwezig. Toch nog een verrassing voor hun dus 😉

De nummer 1: Thies

De bloesem van de bomen, een kleurrijk reuzenrad en de blauwe lucht die gereflecteerd wordt in de track van Taiga. Een heerlijke lentedag in het Finse Linnanmäki!

33 stemmen.

Gefeliciteerd @Thies! We nemen snel contact met je op om te vragen of je graag naar Toverland of naar Walibi wil. We zorgen dat de tickets bij jou terecht komen!

De nummer 2: Jamy

Ik heb deze foto gekozen omdat het me goed is gelukt om het resultaat dat ik in mijn hoofd had vast te leggen en dit met anderen te delen.

Ook @Jamy, van harte! Zodra we van Thies weten welke tickets hij wil krijg jij de twee resterende kaartjes thuisgestuurd. We nemen contact met je op! 🙂

De volledige uitslag is in het volgende bericht te zien.

Gefeliciteerd aan de winnaar. Dit was ook mijn favoriete foto. Deze keer zelf 0 stemmen ontvangen. Toch jammer Maar zaten dan ook veel mooie foto’s tussen

Heel erg gefeliciteerd aan de winnaar en 2de en 3de plaats.
    Erg tof om al die foto’s te zien.

En dank aan iedereen die op mij gestemd heeft! Gedeeld 6de met niet de minste fotografen. 😍

Pak echt veel te weinig de camera erbij, maar ik was zelf ook trots op dit plaatje!

Tof!!!! Een gedeelde 8ste plek. Nog niet zo'n hoge notering gehad en dat met een telefoonkiekje.
    Thanks aan de mensen die op mijn foto gestemd hebben!!

• Mark vindt dit leuk.

Gefeliciteerd aan alle deelnemers. Het niveau ligt hoog!
    Ik wist bij het inzenden al dat dit absoluut niet mijn sterkste foto was, dus dat ik een 13de plaats heb gehaald vind ik super tof.

Gefeliciteerd met de hoofdprijs Thies. Ik vind het ook een hele mooie foto.

Terechte winnaars! Er zaten prachtige plaatjes tussen. Gefeliciteerd!

Ik heb er blijkbaar echt geen verstand van want ik had zelf geen enkele stem op de hele top 3 uitgebracht... en tot mijn stomme verbazing zelf nog 4 stemmen gekregen, dat had ik echt niet verwacht in dit 'geweld'!

Een prachtige lijst. Democratie in actie. Van harte aan de terechte winnaars! Grote dank ook aan de mensen die mijn plaatje kozen.

Gefeliciteerd Thies! Ik vond het een heel mooie, originele foto.

De foto van Jamy was ook erg mooi, maar ik vond het jammer dat de foto scheef was. Daarom heb ik op jouw foto niet gestemd.

Veel plezier met jullie prijs!

Gefeliciteerd winnaars! Ik heb 0 stemmen. Niet heel verrassend. Hopelijk kom ik in 2025 op wat fotogeniekere bestemmingen.

No way! Toen ik zelf ging stemmen kwamen er zo veel toffe foto's voorbij. Wat bizar dat mijn kiekje dan als eerste uit de bus komt! Iedereen bedankt voor de stemmen 🙂 @Jamy ook gefeliciteerd en dank aan @Team Pretpark.club dat jullie deze wedstrijd elk jaar weer organiseren (en ook dank aan Walibi en Toverland dat ze de kaartjes hiervoor beschikbaar stellen).

Jeetje, echt super gaaf! 😁

Gefeliciteerd winnaars! 🤩 En dank voor de 19 stemmen op mijn foto! 🥳

Sorry, een 4e plek🤯?!? Wat ontzettend tof dat mijn foto zo goed is beoordeeld! 😁 Dank aan iedereen die gestemd heeft. Gefeliciteerd aan de top 3 winnaars, ontzettend mooie foto's allemaal.

Gefeliciteerd @Thies 🎉

Bizar dat ik 2 ben geworden, had niet verwacht met deze geweldige concurrentie. Iedereen bedankt voor de stemmen.

Bedankt @Team Pretpark.club voor het weer organiseren van deze leuke wedstrijd. (Ook dank aan Walibi en Toverland voor het beschikbaar stellen van de kaartjes)

Congrats aan de winnaars!

John In totaal werden er 77 foto's ingestuurd. 156 forumleden hebben hun stem uitgebracht. Jullie mochten in totaal een stem uitbrengen op 3 foto's. In totaal is er aan 455 foto's een stem toegekend.

Dus je kunt ook op maar twee of zelfs maar één foto stemmen? Maar waarom?