-Rocoz- Gefeliciteerd Thies! Ik vond het een heel mooie, originele foto. De foto van Jamy was ook erg mooi, maar ik vond het jammer dat de foto scheef was. Daarom heb ik op jouw foto niet gestemd. Veel plezier met jullie prijs!
Liampie Gefeliciteerd winnaars! Ik heb 0 stemmen. Niet heel verrassend. Hopelijk kom ik in 2025 op wat fotogeniekere bestemmingen.
Thies No way! Toen ik zelf ging stemmen kwamen er zo veel toffe foto's voorbij. Wat bizar dat mijn kiekje dan als eerste uit de bus komt! Iedereen bedankt voor de stemmen 🙂 @Jamy ook gefeliciteerd en dank aan @Team Pretpark.club dat jullie deze wedstrijd elk jaar weer organiseren (en ook dank aan Walibi en Toverland dat ze de kaartjes hiervoor beschikbaar stellen). Jeetje, echt super gaaf! 😁
CarlosAmigos Sorry, een 4e plek🤯?!? Wat ontzettend tof dat mijn foto zo goed is beoordeeld! 😁 Dank aan iedereen die gestemd heeft. Gefeliciteerd aan de top 3 winnaars, ontzettend mooie foto's allemaal.
Jamy Gefeliciteerd @Thies 🎉 Bizar dat ik 2 ben geworden, had niet verwacht met deze geweldige concurrentie. Iedereen bedankt voor de stemmen. Bedankt @Team Pretpark.club voor het weer organiseren van deze leuke wedstrijd. (Ook dank aan Walibi en Toverland voor het beschikbaar stellen van de kaartjes)
Trollenbol Congrats aan de winnaars! John In totaal werden er 77 foto's ingestuurd. 156 forumleden hebben hun stem uitgebracht. Jullie mochten in totaal een stem uitbrengen op 3 foto's. In totaal is er aan 455 foto's een stem toegekend. Dus je kunt ook op maar twee of zelfs maar één foto stemmen? Maar waarom?
Robkuh84 Trollenbol 156 stemmers * 3 foto's = 468 stemmen. Uiteindelijk zijn er 455 stemmen toegekend. Ik denk dat er dus enkele stemmers op zijn/haar eigen foto hebben gestemd en dat deze eruit zijn gefilterd.
John 2 mensen stemde op slechts 1 foto. 9 mensen op 2 foto's. Je mag er maximaal 3 kiezen. Maar ook 1 of 2. De verplichting om er 3 te kiezen is er niet. En dat is prima lijkt me 🙂
VliegendeFietsen Bedankt aan het team om deze wedstrijd ieder jaar te organiseren. Ieder jaar een leuk moment om een foto uit te kiezen en alle andere mooie foto's te mogen bekijken. Ik ben persoonlijk erg blij met het aantal stemmen op mijn foto, beter dan verwacht. En natuurlijk gefeliciteerd aan de winnaars!
FlyingTimo Als ik mezelf in de selectie had overgelaten had ik ook mooi in dat rijtje op de 6e plaats gestaan, haha. Proficiat aan de winnaars, kiekjes om trots op te mogen zijn!
Vlame Van harte aan de winnaars. Ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat mijn foto zo weinig stemmen zou krijgen ook al was de keuze erg lastig 😅