Ik heb namens het Toverland Community Instagram account iedereen gevolgd. Hierbij kon ik de mensen nog geen privebericht sturen. Voor de rest heb ik alleen van @Mika een instagram nodig.
Even voor de duidelijkheid wat de groepsapp is.
De Toverland Community is in 2023 opgericht als een groepsapp voor alle fans die houden van Toverland of komen in Toverland. Sinds ons 1 jarig bestaan hebben wij de groepsapp duidelijker gemaakt en is er sindsdien een nieuw logo, website en verschillende andere dingen gekomen.
Zo hebben wij de groepsappen.
-Community Algemeen: Hier kan je gezellig chatten met iedereen over allemaal verschillende onderwerpen.
-Toverland gerelateerd: Omdat Toverland het hoofdpark blijft hebben we deze groep.
-Pretpark Meet-ups: Hier kan jij met mensen afspreken in welk park ze zijn. Zo kun je afspreken via polls etc etc.
-Pretpark Muziek: Hier kan jij pretpark muziek van anderen terugvinden en echt over pretpark muziek praten.
-Peilingen en Meningen: Deel hier jou mening over ene pretpark of een peiling voor welke achtbaan etc beter is.
Het is dus een groepsapp dat in het teken staat van pretparkfans elkaar leren ontmoeten. Dit is het idee altijd geweest zodat er meer banden kwamen voor mensen en meer vrienden werden gemaakt binnen en buiten Toverland. Er zijn verschillende mensen met meerdere abonnementen zoals Walibi, Toverland en Efteling.
Wie nog vragen heeft kan het mij vragen of contact opnemen in mijn bio.
Wij willen er voor iedere fan zijn. en willen uniek mogelijk blijven, en niet bij andere mensen in hun vaarwater komen zoals Jordy mooi heeft gezegd