Veel foto's die je al 100x gezien hebt, maar dan weer nét wat anders gefotoshopt (of gewoon telefoon-filter) die het weer wat anders/mooier laat uit zien.. maar de originele foto's zijn er dan ook meer dan genoeg om de keuze moeilijk te maken. Bij het derde rondje had ik er toch mooi 3 over.
Fotowedstrijd stemtopic: Wat is de mooiste pretparkfoto in seizoen 2024?
Duurde even maar ik heb na een paar keer toch een top 3 kunnen maken!
Damn, ook hier duurde het een flinke tijd voordat ik er maar 3 over hield.
En ik weet zeker dat ik een aantal hele goede foto's heb af moeten keuren.
Ik zat lang muurvast tussen echt een tiental foto's, maar het zijn na wikken en wegen drie mooie opties geworden.
Hier zitten een paar hele unieke en geweldige foto's tussen! Gelukkig snel een top 3 kunnen maken met dit stem systeem, wat fijn!
Nou, gevalletje kill your darlings.. Maar poging 3 is toch ingediend. Volgend jaar gelieve niet teveel mooie foto's in te sturen. Kost me teveel tijd dit
Hele lastige keuzes . Er zitten een boel geweldige foto's tussen
Dit was een lastige keuze. Uiteindelijk op een mooie top 3 uitgekomen!
Ik heb ook een mooie top 3 kunnen vinden , was inderdaad een hele lastige keuze, ik had geluk dat er een foto sowiezo af viel haha.
Grappig dat iedereen het lastig vond om te kiezen… had ik ook last van, alleen dit jaar volledig andersom. Ik kon eigenlijk maar 2 foto’s vinden waar ik op wou stemmen.
Volgens mij is er een attractie in de Efteling en EP geopend
Handig weer zo te stemmen. Ik hoop oprecht dat ik niet win, want vergeleken met de rest zitten er echt veel betere tussen dit jaar.
Wat mooie foto's weer.
Heb het meermaals moeten verfijnen van 19 naar 10 dan 5 en tot slot 3
De mooiste aldus mij.
wat zijn er vele mooie foto's ingestuurd en de beschrijving is ook erg leuk.
- Bijgewerkt
Mooie foto’s hoor! Alleen jammer dat mijn foto zo terug geschaald is terwijl dit een scherpe foto met hoge resolutie is.
Ik merk dat ik behoorlijk kritisch ben: standaard kiekjes vallen direct af, net als foto's die technisch gewoon niet goed zijn (onderbelicht of scheef). Maar er zitten een paar hele kunstzinnige plaatjes tussen en om er drie uit te kiezen was toch nog wel lastig. Complimenten aan de onbekende fotografen!
Toch steekt er ook voor mij één foto met kop en schouders bovenuit. Benieuwd naar de uitslag!
Phooew, toch 8 keer moeten verfijnen, vooral de laatste 3 keer ging het echt om details die het maakten of kraakten of ik ervoor koos. Aan alle deelnemers, blijf vooral verder fotograferen zodat we volgende keer weer moeilijke keuzes mogen maken ben wel eens benieuwd welke de top 3 gaan worden
Is het misschien leuk om als sneak peak een tussenstand (natuurlijk anoniem zonder wie de foto gemaakt heeft) te laten zien? Zonder de percentages uiteraard
Nee, ik ga geen (negatief) stemadvies geven. Dus geen tussenstand.
Wat ik wel kwijt kan is dat er inmiddels 145 keer gestemd is en dat er zeker nog geen overtuigende winnaar in het vat zit. Er is een top 7 zoals in de Duitse 2e Bundesliga waarbij het alle kanten nog op kan...
Zojuist mijn stem uitgebracht. De keus was niet gemakkelijk maar ben op een top 3 uitgekomen.
Complimenten voor de eenvoud van het stemsysteem, dat ging vrij vlot!