• De HuiskamerFoto's
  • Fotowedstrijd stemtopic: Wat is de mooiste pretparkfoto in seizoen 2024?

Welkom in het stemtopic waarin we de mooiste pretparkfoto van seizoen 2024 gaan zoeken!
De afgelopen week hebben we gevraagd om jouw mooiste pretpark-foto van het afgelopen jaar in te sturen. Hier werd massaal gehoor aangegeven. Maar liefst 77 clubleden hebben hun foto ingestuurd!
Stem hieronder op welke foto's jij het mooist vind!

De prijs!

De winnaar krijgt twee vrijkaarten voor Attractiepark Toverland!
Toverland heeft ons twee volwassenen-tickets gegeven die gedurende heel 2025 toegang geven tot het park. Discover your own magic en beleef mooie momenten in al het moois wat Toverland te bieden heeft 🙂

Stemmen maar!

Net als vorige jaren hebben we het stemmen eenvoudiger dan ooit eerder gemaakt. In het volgende bericht vind je random alle 77 foto's waarbij je per foto kunt aangeven of je de foto wel of niet kiest als favoriet.

Je kunt hiervoor swipen (links = niet mooi, rechts = like!) of de buttons 💚 en ❌ gebruiken.

Dit is de enige stemronde en je mag in totaal maximaal 3 foto's kiezen.
Alle foto's die je kiest krijgen 1 stem erbij. Er zit dus geen onderscheid in je gekozen 3 foto's. En aan het eind tellen we alle stemmen op alle foto's op en de foto met de meeste stemmen wint.

Moet ik verder nog iets weten?

Een paar dingetjes;

• Stemmen is alleen mogelijk als je ingelogd bent op het forum en per gebruiker mag je slechts 1x stemmen.
  • Je kunt stemmen t/m donderdag 10 april 23:59;
  • De status wordt niet onthouden. Mocht je het niet in 1x afmaken dan moet je opnieuw beginnen;
  • De volgorde van de foto's zijn voor iedereen random;
  • Als je zelf een foto ingestuurd hebt dan zul je die ook voorbij zien komen. Hoe moeilijk ook; stem niet op jezelf 😉
  • Plaats niet op het forum op welke foto je gestemd hebt.
  • We slaan in je browser op je of al gestemd hebt. Het kan zijn dat je op mobiel, desktop of op een ander device of browser opnieuw kunt stemmen. Dit mag je ook gerust doen, we ontdubbelen de inzendingen. Van je laatste inzending tellen we de punten.

Stemmen kan vanaf nu 10 dagen. We maken de winnaar tijdens onze Walibi meet-up bekend en zo snel als mogelijk erna komt ook de uitslag op het forum.

• Lin vindt dit leuk.

Mijn 3 stemmen uitgebracht! Mooie foto’s zitten ertussen en was toch nog moeilijk kiezen totdat ik bij een top 3 kwam

John heeft deze discussie vastgezet.

De foto die ik wou insturen is er doorheen geglipt en door omstandigheden beland op mijn nog te doen lijstje.. wou eerst niet lekker met het uitzoeken en uploaden ,, en veel drukte en ongeregeldheden laatste tijd niet gelukt.
Maar achja nu hebben jullie tenminste een kans om te winnen 🤪..
Stemmen uitgebracht maar 3 foto's wel moeilijk om zoveel mooi's te moeten wegstemmen.

Ooh, wat een schitterende foto's zijn er dit jaar weer ingestuurd.. Echt zitten twijfelen bij de laatste 10 foto's.

Foto's die op een ansichtkaart lijken omdat ze genomen zijn op plekken die bedoeld zijn om op een ansichtkaart te lijken, of foto's die op een andere manier cliché zijn, vallen direct af. Ook foto's met rare verhoudingen (extreem hoog of lang, alsof ze met een telefoon zijn geschoten 😉 ) hoeven van mij niet te winnen. Dan blijft er nog behoorlijk veel over! Mijn voorkeur gaat meestal naar foto's die achtbaankronkels mooi in beeld brengen, en dat was dus nog best moeilijk.

Uitstekende inzendingen dit jaar, complimenten aan de fotografen.

Moeilijk moeilijk moeilijk, zitten weer een paar prachtige platen tussen! Maar het is gelukt, met 77 inzenders, mogen de beste winnen 🥰

Het was best wel wat twijfelen, maar 3 hele toffe foto's geselecteerd!
Hoog niveau inzendingen weer!

Je kunt helaas nog wel op jezelf stemmen. Dat zal toch niet de bedoeling zijn?

• John heeft hierop gereageerd.
  • Amber vindt dit leuk.

The_Bullgod zoals in de openingspost staat kan dat idd, maar filteren we die stem er wel uit.

Heeft te maken met het feit dat het inladen van alle foto’s vanuit JavaScript gebeurt. Als ik je eigen foto eruit moet halen moet ik hierbij meesturen wie welke foto maakte. Een technisch iemand kan hiermee achterhalen wie welke foto maakte. Dat wil ik niet want ik wil het zo anoniem mogelijk maken. 🙂

Er zitten weer heel wat mooie pareltjes bij! Ik had 10 potentiële winnaars aangeklikt tot ik die ene foto tegen kwam... Voor mij steekt er echt 1 met kop en schouders bovenuit. Daarna nog lang moeten swipen om tot een top 3 te komen.
    Heb zelf niet veel met foto's maken, maar dit topic blijf toch 1 van de leukste om te volgen.

Gestemd, mocht er wel een aantal rondes door heen voordat ik mijn top 3 compleet had. Wat een mooie foto's zijn er weer ingestuurd.

Gestemd! Ook voor mij was er één die er met kop en schouders bovenuit stak.

Echt lastig om tot een top 3 te komen... wat een prachtige plaatjes! En als ik het nivo zie weet ik nu wel zeker dat ik niet ga winnen ;-). Desalniettemin was het wel leuk om in mijn eigen foto's er een mooie uit te halen.

Het was even stoeien om er maar 3 over te houden, maar het is weer gelukt. Er zaten weer een hoop mooie platen tussen, hulde aan de makers! 🙂

Had ze heel snel terug naar 9, maar dan begint het pas.. eerst op gevoel en daarna wat kritischer kijken. Er zitten best mooie plaatjes bij dit jaar!

Hier ook stoeien, maar het is gelukt! 3 mooie inzendingen, maar makkelijk was het niet.

Ik heb al 2 pogingen gedaan. Vanavond maar de 3e poging. Kan echt niet kiezen.