Nienke81 Gestemd, mocht er wel een aantal rondes door heen voordat ik mijn top 3 compleet had. Wat een mooie foto's zijn er weer ingestuurd.
Ronald66 Echt lastig om tot een top 3 te komen... wat een prachtige plaatjes! En als ik het nivo zie weet ik nu wel zeker dat ik niet ga winnen ;-). Desalniettemin was het wel leuk om in mijn eigen foto's er een mooie uit te halen.
Marvin Het was even stoeien om er maar 3 over te houden, maar het is weer gelukt. Er zaten weer een hoop mooie platen tussen, hulde aan de makers! 🙂
FlyingTimo Had ze heel snel terug naar 9, maar dan begint het pas.. eerst op gevoel en daarna wat kritischer kijken. Er zitten best mooie plaatjes bij dit jaar!
Coasterfrenzy Veel foto's die je al 100x gezien hebt, maar dan weer nét wat anders gefotoshopt (of gewoon telefoon-filter) die het weer wat anders/mooier laat uit zien.. maar de originele foto's zijn er dan ook meer dan genoeg om de keuze moeilijk te maken. Bij het derde rondje had ik er toch mooi 3 over.
The_Bullgod Damn, ook hier duurde het een flinke tijd voordat ik er maar 3 over hield. En ik weet zeker dat ik een aantal hele goede foto's heb af moeten keuren.
Jules Ik zat lang muurvast tussen echt een tiental foto's, maar het zijn na wikken en wegen drie mooie opties geworden.
CarlosAmigos Hier zitten een paar hele unieke en geweldige foto's tussen! Gelukkig snel een top 3 kunnen maken met dit stem systeem, wat fijn!
Audrey Nou, gevalletje kill your darlings.. Maar poging 3 is toch ingediend. Volgend jaar gelieve niet teveel mooie foto's in te sturen. Kost me teveel tijd dit 😉
Deliki Ik heb ook een mooie top 3 kunnen vinden , was inderdaad een hele lastige keuze, ik had geluk dat er een foto sowiezo af viel haha.
StefanV Grappig dat iedereen het lastig vond om te kiezen… had ik ook last van, alleen dit jaar volledig andersom. Ik kon eigenlijk maar 2 foto’s vinden waar ik op wou stemmen.
Eftelflags Volgens mij is er een attractie in de Efteling en EP geopend 😛 Handig weer zo te stemmen. Ik hoop oprecht dat ik niet win, want vergeleken met de rest zitten er echt veel betere tussen dit jaar.
stijn050 Wat mooie foto's weer. Heb het meermaals moeten verfijnen van 19 naar 10 dan 5 en tot slot 3 De mooiste aldus mij. wat zijn er vele mooie foto's ingestuurd en de beschrijving is ook erg leuk.