• De Huiskamer
  • Exclusieve pretpark.club merchandise tijdelijk beschikbaar

Beste Forummers,

We kregen de laatste tijd vaak de vraag om extra merchandise. Afgelopen week hebben we aan die vraag al invulling gegeven met vier nieuwe gave ontwerpen in onze spreadshirt winkel.

Maar we waren achter de schermen nog druk bezig met een vijfde ontwerp. We wilden in dit ontwerp graag de passie voor onze hobby maximaal naar voren laten komen. En we kunnen wel zeggen dat het is gelukt. Het ontwerp is een eerbetoon aan een van de beste muziekgroepen die de wereld heeft gekend, en tegelijk een eerbetoon aan de mensen die onze hobby hier dagelijks mogelijk maken. Walt Disney, de familie Mack, John Wardley en Werner Stengel zouden allemaal gezien willen worden in dit fantastische item. Allemaal Bohemians op hun eigen unieke wijze. En dat laten we allemaal samenkomen in dit vijfde ontwerp

Je kan met de aanschaf van dit t-shirt oprecht zeggen dat je je pretparkhobby tot in alle vezels van je shirtje kan voelen en uitdragen. Mensen zullen je in de parken herkennen en naar je zwaaien. Je zal merken dat ze achter je rug over je praten hoe geweldig je wel niet bent dat je je hobby zo durft uit te dragen.

We gaan je niet langer in spanning houden, we presenteren jullie het laatste ontwerp van deze serie

Ons Bohemian Pretpark Rhapsody Club t-shirt!

Vanaf vandaag te koop in onze webshop!
En op dit moment is het exclusieve shirt ook nog te bestellen met de lopende 20% kortingsactie!

Tonnie heeft deze discussie vastgezet.

Uiteraard gelijk besteld! Wat een tof shirt! 🀩

Hmm, niet eens een lekker wijf erop. Sund. Gemiste kans. Anders had ik 'm bestelt.

• Marco heeft hierop gereageerd.

Japio

Daar dacht ik ook gelijk aan, maar het is dus echt geen grap! Tof shirt hoor, leuk!

Hij is besteld hoor! 🀣 En ook meteen nog wat andere merchandise. πŸ™‚

Japio Ik vermoedde een 1-april grap maar je kunt ze echt bestellen haha

Je zit wel goed met de datum, het is idd een 1-april grap, @Michael had het idee al een tijdje terug bedacht en @John heeft eea in elkaar gezet, om het echt af te maken hebben we hem ook echt in spread gezet!

Wij hebben er als @Team Pretpark.club goed om kunnen lachen

• Japio heeft hierop gereageerd.
    • Japio vindt dit leuk.
      Tonnie heeft deze discussie losgemaakt.

Ik had het besteld als het gezicht van enkel @Tonnie erop stond. Toch een beetje mijn secret crush.

Lekker bezig mannen!