Ben je geboren in 1995, dan mag je gratis naar PortAventura. Dit is een actie vanwege het 30jarig bestaan van het park dit jaar. Naast deze actie kunnen ook 3 metgezellen met je mee naar het park, met 50% korting.

Vul het formulier in en ontdek hoe je jouw ticket bemachtigt 👉 https://bit.ly/4iIV6DV (Je hebt tot 27/04, beperkte units)

Bron: https://www.facebook.com/portaventuraoficial/posts/pfbid0DGGyLpgX96PiPN5sN7FkCRjq4Ad1pKLcG5dXt3hzK3nFWmV2j8U1iWrxLVMRbboil

Helaas enkel mogelijk om gebruik te maken van deze actie met een Spaans adress

Leuke actie maar helaas enkele jaren te oud. Het zal ook nog even duren voordat ik er nog eens kom. Wat een vreselijk slecht opgeleid personeel daar. In de herfst enkele dagen met Halloween geweest en zelfs met premium voorsteek pasje zijn we er niet in geslaagd om tussen 17u00 en 22u00 (de openingstijden van het park) alle attracties in Ferrari Land te doen.

Jammer dat de laatste maanden de geruchten van een mogelijke overname door Universal stil gaan liggen zijn want dit prachtige resort verdient echt een beetje liefde.

• R013 heeft hierop gereageerd.

^^ Je bedoelt aanvaardbare wachtrijen neem ik aan? Want dat er geen wachtrijen zijn kan ik moeilijk geloven.

Alfa sommige dingen moet je niet altijd helemaal letterlijk nemen.

R013 Ik bezoek dit park altijd in april/mei. Zelden wachtrijen!

Zijn er dan niet veel schoolreizen?
      Ik was er enkele jaren geleden eind mei en er de wachttijden waren rond de 45 minuten per attractie door o.a. heel veel schoolreizen. Met momenten was het irritant omdat er in elke rij werd voorgestoken met heel wat geroep als er iemand iets durfde op zeggen.

• R013 heeft hierop gereageerd.

Laetitia ik zit altijd op een van de hotels van P.A , ruime openingstijden en meerdere dagen doordeweeks rustig hoor! In het weekend wil het wel snel druk worden.

Alfa
        15 minuten max voor de grote rides. Later op de dag stap ik vaak zo in de achtbanen ( -5 minuten)

• luc136 heeft hierop gereageerd.

R013 Dit beeld herken ik ook. In april, mei en vooral ook september zijn er op doordeweekse dagen niet of nauwelijks wachtrijen daar. Dan is het echt een heerlijk resort 😎

• R013 vindt dit leuk.