Laantje Ik heb een vraag over het buffet. Ik lust geen pizza( ik weet het “wie lust er geen pizza”😂😉) dus zijn er ook andere optie’s mogelijk? Edit: antwoord is niet nodig, ik hoor zojuist dat ik die avond een etentje heb🙈
John Martin Check! Ik kreeg een notificatie hiervan. En ook nog een aantal andere. Ik ga de komende dagen even een moment zoeken om de betalingen bij te werken 🙂
Arthur Een rondje in een Maurer Sohne met Luuk en Fenna, daar verstook ik graag 50 liter peut voor. Optie 1😄
Robinho1234 Een van de weinige Nederlandse parken waar ik nog niet ben geweest, dus ik ben er weer bij, met optie 1!
John Mocht je nog twijfelen of nog moeten betalen; je hebt nog een kleine week de tijd! 8 mei moeten we weten of je mee gaat 🙂
Matthijs_ John Ik heb een paar dagen geleden (26 april) betaald via iDeal. Het bedrag is van mijn bankrekening af, maar ik zie dat het nog niet is aangegeven in de post. Is er iets mis gegaan met de betaling?
Jos1986 Hey allen, ik weet dat ik laat bij de party ben, maar ik wil toch komen. Het is zo dichtbij en hoe vaak krijg ik nog de mogelijkheid om naar een meetup te fietsen? Meetup optie 1 (uiteraard).
Tonnie Ruim optijd @ufx je hebt nog meer dan 12 uur om je aan te melden en te betalen, dus dat heb je allemaal gered! Voor de mensen die nog niet betaald hebben of zich nog willen aanmelden, je hebt nog de hele dag om dat allemaal te doen!
Ricardo1987 Is er toevallig iemand die moet reizen vanaf/omgeving Spijkenisse/Rotterdam en gezellig samen zouden willen reizen (of desnoods dat ik mee mag rijden)
Marita Nog op de valreep melden @mitchellkunst en ik ons ook nog aan, optie 1 en betaling zojuist voldaan. Tot volgende week🎉
Tonnie Marita Mooi! en daarmee gaan we de 17e met 74 deelnemers naar Drievliet toe! #zinin de inschrijving is hierbij ook gesloten.