The_Real_Infernape Intamin Gyro Swings voelen gewoon veel beter dan andere pendulum ride varianten. Tigeren in Djurs Sommerland, Loke in Liseberg, Maelstrom in Drayton Manor. De techniek maakt het gewoon stuk voor stuk fantastische en soepele ervaringen, veel beter dan bijvoorbeeld Sledgehammer of de Nautilus in Drievliet.
Maar voor Charly uit Cambridge is het gewoon allemaal hetzelfde. Ze kennen het van de kermis en ze zullen het ook in Blackpool als een kermisattractie herkennen.
Wat onderstaande quote niet uit sluit overigens:
Quefox_ Of het nou op de kermis staat of niet, in de basis is dit gewoon een prima attractie voor een park als Blackpool.
De arcade die ervoor moet wijken had natuurlijk wel een heerlijke vintage/retro stijl die ik op zich wel ga missen, maar de arcade zelf is een gevalletje "Opgeruimd staat netjes" wat mij betreft. Het zou cool zijn als ze deze attractie een beetje een thema kunnen mee geven die past bij de vintage stijl van het park, maar gezien ze dat bij andere attracties ook niet gedaan hebben vrees ik daar een beetje voor. Maar zelfs zonder vintage stijl staat het ding op die plek prima zonder al te veel de rest van de sfeer in het park te veranderen.
Betekent dus wel dat de plek van de muis die ze
@Blackpool Pleasure Beach nodig hebben voor toekomstige ontwikkelingen
nog steeds niet gebruiken voor een daadwerkelijke ontwikkeling.