Coasterfrenzy Maar dat doet in principe élke groep (behalve misschien aspro), maar investeren daar bovenop wel nog. En globaal zie je bij de Loopings Group toch wel steeds dezelfde trend: Nieuw park, waar ze dan eerst wat dingen weg halen alvorens te investeren in iets nieuws.. en daarna laten ze het jarenlang liggen.
Ik denk dat wat Looping doet ook gewoon gezond verstand is. Waarom dure attracties, die zelden populair zijn, blijven houden? Ook kijk je naar de doelgroep voor een park. Het is gewoon gezond investeren, en dat is helaas niet bij alle parken zo. Dat het voor de fans dan overkomt als saai of doodbloedend, mwa.
Maar als je even kijkt naar het type park, het aantal bezoekers en de investeringen die deze parken krijgen: dan mag je van mij echt meer credits geven naar deze groep. Staar je niet blind op CDA, die trekken in parken soms het drievoudige aantal bezoekers.
overigens; zoveel attracties zijn er onder Loopings toch niet verdwenen eigenlijk?