Nog wat foto’s van afgelopen vrijdag. Ze zijn druk testritjes aan het maken en ondertussen is het gebied zelf wel af en zijn ze vooral nog bezig met omliggende paden en toegang tot het gebied.
Daarmee mijn gok dat het begin juni opent.




En een video van een van de testritjes:
Overigens lijkt het me een grappig baantje maar het is 1 ronde vooruit en 1 ronde achteruit en vind ik het niet spectaculair. Het gaat nog niet sneller als op bovenstaande video’s. Een niveau Wakala Bellewaerde wordt het niet maar dat kan het park juist wel gebruiken. Naast Royal Scotsman kan het park een grootse familieachtbaan wel hebben en daar gaat deze Cornwall Coaster niet in voorzien in mijn ogen.
Al zal het lange stuk achteruit wel populair zijn allicht. Nadeel door het ontwerp, t.o.v. een Wakala ook maar 1 trein op de baan. Met wat drukkere dagen zal dit geen capaciteitstopper zijn.