jeroen_twee Ik ben na 10 dagen weer eens een kijkje gaan nemen bij de nieuwe achtbaan Max en Moritz in de Efteling. In die tijd is er maar weinig interessants gebeurd. Hooguit wat baandeeltjes.
QDude24 jeroen_twee In die tijd is er maar weinig interessants gebeurd. Hooguit wat baandeeltjes. Normaal vinden mensen dat juist intressant.
Piet_Verdriet QDude24 Ziet er wel netjes uit. Hopelijk gaan ze dit niet helemaal onder kalken met handafdrukken en allerlei felle kleuren verf, maar je weet nooit met dit project.
Jules Ik vind hier niet zoveel mis mee. Het is netjes afgewerkt en door de vorm kun je de track wat beter zien.
Tim Op de plek van het groene transformatorhuisje (weet niet of het de juiste term is), staat op deze tekening een kar met hooi ingetekend. Mogen we er dan vanuit gaan dat die zo gethematiseerd wordt? Eerder las ik iets van houten balken ervoor.
Tonnie Ik denk vooral dat die kar 't lekker doet op de concept art om dat lelijke transformator huisje te verbergen... Die kar zie je straks in die vorm niet ben ik bang.
Piet_Verdriet Nieuwe making of met wat beelden van één van de animatronics. En Robert Jaap die in een proefkarretje zit te gniffelen. Hij komt ook echt over als iemand die om scheetjes moet lachen, behoorlijk kinderachtig. Vandaar dat scheetkussen orgel natuurlijk.
Fatouche Piet_Verdriet Hij komt ook echt over als iemand die om scheetjes moet lachen, behoorlijk kinderachtig. Vandaar dat scheetkussen orgel natuurlijk. Super kinderachtig inderdaad. Bij elk beeld en making of die ik zie van deze achtbaan krijg ik het idee dat deze attractie echt op kinderen gericht is. Stom hoor.
broodje123 Ik vond het echt een goede aflevering, heb veel meer vertrouwen in het project gekregen, alleen de treintjes zagen er op die concepts in 3d bij MACK een beetje nep uit. Hopelijk wordt ht wel echte houtbekleding.
FlyingTimo Fatouche welk deel van "speciaal voor kinderen van 4 tot 10 jaar" snapte jij niet bij de aankondiging van deze baan? 😄 Ik blijf het een leuk project vinden. Ook al zijn zelfs mijn kinderen eigenlijk al te oud - we gaan met plezier ritjes maken!
broodje123 Vriend_van_de_club Als het echt zo wordt, is mijn vertrouwen verloren in het project, ondanks dat ik altijd heel positief was.
Marvin Tot nu toe de leukste aflevering vind ik. Tof om alvast wat decoratieve elementen voorbij te zien komen zoals de uitbeeldingen van Max en Moritz in hun karretje die straks boven de ingang komen te hangen. Ik denk dat de treinen ook best gaaf worden met deze unieke vormen en aankleding. Sowieso gaan er volgens mij beter stoeltjes in zitten dan die onhandige bankjes die de oudere Mack Powereds hadden.
Jules Marvin Tot nu toe de leukste aflevering vind ik. Dit vooral. Best informatief en leuk om over de samenwerking met Mack Rides te horen.
Mark Marvin Making off moet ik nog bekijken maar de Powered in Drievliet heeft al fijne kuipstoelen. Volgens mij ook een van de redenen in combi met individuele lapbars dat de minimum lengte omlaag kan.
Vriend_van_de_club broodje123 Als het echt zo wordt, is mijn vertrouwen verloren in het project, ondanks dat ik altijd heel positief was. Het zal uiteindelijk best in orde komen qua afwerking. Ik heb daar wel vertrouwen in. Maar sommige keuzes snap ik niet goed in dit project. In de treinen zie je een geprint stukje met een duidelijk grafische opmaak van het hout en dat in combinatie met kunststof houten achtbaan delen.
Jules Eduard Oh, zeker weten. Maar daar zit natuurlijk ook bij dat Mack en De Efteling ooit een mindere verstandhouding hadden over De Vliegende Hollander.