QDude24 TuttiFrutti Die van Walibi Belgium is wel een ander model, al boeit de GP dat natuurlijk niet
Cornelius Vooruit, achteruit, lanceren, baan voor de hele familie. Al is het niet heel veel verschil met Wakala en die baan voor WaBe, ik zie plopsa vooral heel veel kopiëren wat ze in andere parken ook doen.
Werner En er staat al een Gerstlauer family coaster in Bellewaerde, een inverted powercoaster van Mack zou een mooie aanvulling zijn voor Plopsaland de Panne. De combinatie darkride en achtbaan kan Plopsa best iets leuks van gaan maken.
Alain Dit gaat toch waarschijnlijk om een flying theatre? https://mack-rides.com/en/products/tacumeon/airific/
Tim De eerste tekenen van een grote nieuwe attractie? Wel opvallend zo net voor de zomer. https://www.facebook.com/share/p/1EkVB1ZMyU/?mibextid=wwXIfr
MisterDream Tim volgens de "geruchtenmolen" zou het om een flying theatre gaan ? Dan vraag ik me af in welk thema...
Tim TuttiFrutti Ik ontken dat toch niet in mijn bericht? Inderdaad wel boeiend om te speculeren over het thema. Zou Bos van Plop dan gespaard blijven de komende jaren?
Japio Tim voor deze attractie sowieso toch? Dat is op de meeting van dit forum (onofficieel) bevestigd. In elk geval de locatie waar nu over gesproken wordt.
Loekiloeki Tim Zou Bos van Plop dan gespaard blijven de komende jaren? “Volgens Lenaerts zijn de technieken al flink verouderd, maar wordt er nagedacht over hoe de attractie de volgende 25 jaar mee kan, met respect voor de geschiedenis.” Bron
domo Loekiloeki Wil niet lullig overkomen hoor maar welke geschiedenis? Toen ze het park over genomen hebben. Hadden ze de geschiedenis van die attractie al de nek om gedraaid. Ik snap dat ze het zouden willen behouden omdat dat natuurlijk de eerste darkride was die Plopsa gebouwd heeft. Maar verder qua theming stelt het natuurlijk niet veel voor. Sowieso is Plopsa toch een allegaartje qua ips in gebieden van het park.
domo Vermote Misschien een gek idee maar zou het niet zo iets kunnen worden zo als Arthur in Europa park. maar dan in het thema van Maya de bij? Dat soort achtbaan leent ze eigen daar heel goed voor natuurlijk.