Pretpark-Pro In Yinek zij Gert dat hij net van straatsburg terug was voor een nieuwe attractie ( dus Mack en waarschijnlijk flying theater) Zou die dan dan later komen of hebben we dat verkeerd ingeschat.
Demin Pretpark-Pro ART Engineering blijkt daar inderdaad ook om de hoek te liggen. Deze Wildswing was echter al aangekocht voor Coevorden, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat Gert daarop doelde.
Mich Pretpark-Pro ik vermoed dat het idd over een Flying Theatre gaat, aangezien hij zei in dat programma dat hij er nog niets over mocht zeggen.
CoasterAnne Ik kon geen topic hierover vinden, maar was al bekend dat er nu een Wild Swing van ART in aanbouw is tussen Wickieland en het stationnetje daar achter? Had even deze twee foto’s gemaakt dit weekend:
QDude24 CoasterAnne Ik kon geen topic hierover vinden, maar was al bekend dat er nu een Wild Swing van ART in aanbouw is tussen Wickieland en het stationnetje daar achter? Had even deze twee foto’s gemaakt dit weekend: Ja.
QDude24 Wel jammer dat deze minder gethematiseerd is dan die in Potts, Bayern, Tripsdrill etc. Gemiste kans.