JorisR Dus op foto’s lijkt het zo goed als af, maar als openingsmoment is gister ‘tweede helft 2023’ gegeven? De vertragingsfactoren zijn deels bekend hoor, maar kijk voor de grap eens naar de topictitel…
Vriend_van_de_club Ik ben benieuwd hoe het forced perspective van het kasteel gaat werken met de bergen op de achtergrond.
Pascal-Manu Hier was ik echt heel nieuwsgierig naar hoe dit er uit zou komen te zien en van welk materiaal. Maar wauw wauw wauw!
Sjengske Pascal-Manu Het zal wel persoonlijk zijn maar ik vind het nog geen wauw, in tegendeel. Misschien als het af is maar zeker op de laatste foto zo schuin naast het grote kasteel vind ik het een foei lelijk gebruikt materiaal. Misschien als het wat verweerd door het weer, maar in mijn ogen oogt dit wel heel erg plastic fantastic nog..
Idol Sjengske Het lijkt misschien ook minder echt, omdat ze echte bergen er pal naast hebben liggen. Ik denk dat het in parijs, met dat meer ervoor, indrukwekkender gaat lijken!
MisterDream Pascal-Manu Zalig en dan te bedenken dit grotendeels naar ons komt in Parijs 😍 Hopelijk een grotere variant dan de frozen ride in epcot ( versie zoals pirates shangai ? )