ASF _Marielle_ Walibi kan het park sluiten voor andere bezoekers! En de ERT wordt ook nog ouderwets lang wachten 😂
ArcovandenBroek ASF En de ERT wordt ook nog ouderwets lang wachten 😂 Ik ga voor een Fastlane tijdens de ERT. 😃
Lin Ik ben erbij en ik neem een introducé mee: Arjan (12 jaar, dus nog niet hier op het forum haha). Voor ons allebei een eerste meet-up 😊 We gaan voor optie 1 :-)
Jos1986 Dit klinkt als een tof feestje, ik wil hier ook bij zijn! Ik heb al een abonnement - optie 2. Met zoveel leden komt dit het dichtste in de buurt bij de community day die ik zo mis.
Njit tygootje Ik had even een vraagje is er een vereiste leeftijd om mee te gaan? Staat in de meeting regels: https://pretpark.club/meetupreglement Minimaal 18. Jonger alleen met begeleider.
bucky3000 Tonnie ik ge zeker mee samen met een vriendin als het kan. Beide zouden wij optie 1 willen. Zin in!!!
Tonnie @tygootje zoals al vermeld door Njit is idd de minimale leeftijd om zelfstandig mee te gaan 18 jaar. bucky3000 Heeft die vriendin nog een naam die ik kan vermelden?
Tonnie Joris Ik heb het aangepast! bucky3000 Het is niet alleen lief, maar onderdeel van een meeting is ook dat wij naambadges/meetingbadges uitdelen voor herkenbaarheid, en die hebben een (forum)naam 😉
PlanetD Leuk! Ik ga ook graag mee en neem dan een introducé mee. PlanetD - Optie 1 André - Optie 1 Zin in in!