Ik zat zo te denken, als de Efteling niet boven de boomtoppen mag bouwen, en toch een leuke droptoren wilt neerzetten voor het wat jongere publiek, en toch een leuke thrill willen bieden, zou dan de grond in gaan dan geen leuke mogelijkheid weer zijn?
Dus je stapt in op het grondnivo, je zit ingesnoerd, en dan klapt het deel waar je op loopt weg, en begin je eerst met een kleine drop de grond in, om dan vervolgens weer omhoog te schieten naar het hoogste punt.
Dan stuiter je nog een paar keer op en neer en dan is de rit weer afgelopen,.
Kleed het geheel aan als bijvoorbeeld een tunnelboormachine, of iets van een pomp-achtig apparaat en je hebt volgens mij een infill leuk aangekleed met een aardig spanningselement eraan vast voor de wat jongere bezoeker die al wat meer durft.
Daarnaast zou je misschien een tweede dooptoren kunnen plaatsen die niet de grond in gaat, en ook niet zo hoog voor de nog wat kleinere bezoekertjes die dan een meter of 8 tot 10 de lucht in gestuurd worden en rustig een beetje op en neer bouncen.
Plak er eventueel nog een leuk karakter aan vast(bouwhelm op, ronde stofbril, smoezelig uiterlijk etc etc) die aan de hendels de hele tijd zit en de torens "bestuurt" om de gaten te graven en je hebt op een relatief goedkope manier het gebied aardig geplust.
Met de kracht van ChatGPT eens voor de aardigheid het personage laten genereren, het lijkt mij een lollig en herkenbaar karakter als gekke graver.