Ik liep gisteren even door het gebied en eigenlijk de enige logische plek voor mijn gevoel is toch in de hoek tussen de Immelman en DvH. Het gebied wat in dat overzicht toentertijd werd vermeld (wat ook echt al wel een oudere kaart is), ligt namelijk nog deels voor de brug het gebied in. Wil je dit dus 'logisch' meenemen in het geheel van de Baron, lijkt dat dus net iets te ver van de achtbaan te liggen. Daarnaast denk ik dat er téveel verschillende stijlen door elkaar gaan liggen namelijk. Je kijkt vanaf het Pirana plein namelijk al naar 4 verschillende stijlen (Max & Moritz, Pirana, Dance Macabre en Baron). Die strook groen tussen Baron en Dance Macabre brengt toch enigszins rust in die kakofonie van verschillende stijlen.
Tegelijkertijd ligt de vijver met de Gondoletta ook net in de weg om na de brug nog een fatsoenlijk gebiedje in te richten met deze droptorens, dus dat verwacht ik niet.
Ik zet dan dus eerder m'n geld in op het gebied tussen de Baron en DvH, omdat daar net genoeg ruimte ligt om het goed in te richten. Desnoods met een eventuele verlegging van het 'duinpad' wat tussen beide achtbanen loopt.