Japio
Ook thuis helpt het om een goed scherm te hebben met een mooi geluidssysteem er aan vast.
Zelf zitten wij thuis altijd alles lekker te kijken met een Sonos Arc en twee surround speakers eraan, en dit maakt echt wel het verschil.
Zeker met muziekprogramma's bijvoorbeeld, waar mensen op internet meestal zitten te mopperen over de slechte geluidskwaliteit hebben wij er hier in huize JeepeeB daar totaal geen last van.
Ook bij programma's waarbij muziek ook een groot deel is van het programma zoals bij de Mol is het een genot om naar te luisteren.
Zelf hebben wij dit jaar overgeslagen om naar Kinepolis te gaan, ook ik kan het echt van harte aanraden om daar eens naartoe te gaan met een finale van De Mol.
Maar thuis was het net zo relaxed kijken als in Kinepolis, drankje erbij, schaaltje snackjes en wij kwamen de aflevering wel door.
Alleen hoop ik wel dat die Molkoffer eenmalig was, het geeft mij in ieder geval iets te veel de mogelijkheid voor de productie om last minute sturing aan een opdracht te geven.
Nou zeggen ze wel dat dit allemaal besloten is in Vilvoorde, maar het blijft toch een programma waar de makers het grootste belang bij hebben dat het succesvol is, en is het makkelijk achteraf die opnames alsnog te maken in Vilvoorde en om dan ook te zeggen dat het vooraf besloten is.
Verder was het een mooi seizoen met toffe locaties zoals we gewend zijn van de Belgische versie.
Nu even een paar maandjes Molvakantie en dan in het najaar weer vol frisse zin ons weer onderdompelen in het extra seizoen van Avrotros.