Pretpark.club meet-up Toverland - 18 januari - inschrijving!
Ik ben er ook bij! Optie 3
Als een van de mensen die navraag heeft gedaan, moet ik mij natuurlijk ook aanmelden. Bij deze optie 1.
Ik ga mee en neem Freek en Liam ook mee. Hoog tijd voor Liam zijn eerste meet-up!
2 keer optie 1 en 1 keer optie 2.
- Bijgewerkt
Lekker last minute, maar ik ga ook mee! Leuk om iedereen weer te zien!
Optie 1.
- Bijgewerkt
Op de valreep, ik ga ook graag mee.
Optie: 1.
Ik ga ook graag mee! Optie 1.
- Bijgewerkt
Hi, ik wilde met twee personen meegaan met optie 3 aangezien ik zelf tickets had via de winteractie. Echter kan ik deze op dit moment niet terug vinden, ik heb een mail naar Toverland gestuurd maar daar hebben ze nog niet op gereageerd ivm het weekend vermoed ik. Zou ik me in kunnen schrijven met optie 3 voor twee en alsnog optie 1 van maken mocht het met de tickets niet lukken? Ik begrijp dat het vervelend is, maar hoop dat ze reageren binnen 1 a 2 dagen .
ik wilde ook graag mee gaan maar ben zeker te laat
als ik me nog kan inschrijven hoor ik het graag
Markiewong 1NLD_Kalutchka We hebben bij Toverland navraag gedaan of we nog extra deelnemers kunnen toevoegen. We laten zo snel mogelijk weten of jullie toch nog kunnen aansluiten, houd het topic dus even goed in de gaten
Marvin prima, ik heb ondertussen de tickets van Toverland gekregen. Dus als ik nog mee kan met zijn tweetjes kan ik vanavond direct het geld overmaken.
Markiewong 1NLD_Kalutchka Goed nieuws! Jullie kunnen nog mee! Als jullie even de definitieve optie doorgeven dan zetten we jullie op de lijst (ook met naam van eventuele tweede persoon). Jullie moeten dan wel ook direct even de betaling in orde maken zodat we zeker zijn dat jullie mee kunnen
@1NLD_Kalutchka optie 3 is overgemaakt
- Bijgewerkt
Hi, I know it is too late but if there is still a possibility for me to join, please let me know I can immediately make the payment.
Volkan Als je de betaling voor 18:00 morgenavond (9 januari) in orde kunt maken dan kun je nog mee. Laat ons ook even weten welke optie je kiest.
If you can arrange the payment before 18:00 tomorrow (9th of January) then there's still time to join us! Please let us know what option you choose as well.
En voor iedereen: we hebben daarnaast nog 2 extra plekjes beschikbaar, dus ook daarvoor geldt dat als je jezelf voor morgenavond 18:00 inschrijft en betaald hebt dan kun je nog mee. Let wel op dat als twee personen na deze post dat al gedaan hebben je helaas echt niet meer mee kan en inschrijven of nog een betaling doen geen zin meer heeft