R013 De standaard die hier verwacht word van de Efteling op het forum is gewoonweg onhaalbaar en onrealistisch.
Valt mee... ik had gewoon een ander interieus gehoopt dan een van der Valk... en gezien die die interieurstijl overal kunnen repeteren is dat echt niet zo een onhaalbaar niveau.
Maargoed, het Wonder Hotel vind ik dan tot nu toe wel weer aardig goed geslaagd en veel meer Eftelings, tuurlijk is er zat op aan te merken (open plafonds, maar gezien de bouwnormen toen der tijd een logische keuze om meer ruimtelijkheid te creeeren, of de gekke receptie) maar in het algemeen vind ik dit meer echt een thema en een verhaal vertellen, wat ik bij het Grand Hotel aan de binnenkant echt mis.
Frank e Efteling vraagt volgens mij 45 Euro voor een compleet menu. Stevig aan de prijs voor ‘pretpark voedsel’, maar hier betaal ik dat met alle liefde. Dat is het geld echt wel waard!
45 euro ben je tegenwoordig ook zo kwijt als je bij een gemiddeld restaurantje gaat eten, terwijl als ik die foto's zie t nog niet eens zo gek uit zien prijs-kwaliteit verhoudingsgewijs.