John Daarnaast; met internationale namen als 'Efteling Grand Hotel' en het 'Efteling Wonder Hotel' zijn 'Efteling Bosrijk' en 'Efteling Loonsche Land' toch twee namen die eigenlijk niet in dat straatje passen. Ik ben benieuwd of ze over 10 jaar nog zo heten 🙂
Zeker Bosrijk vind ik een briljante naam: een woord wat inhoudelijk klopt met wat er staat en tegelijkertijd een groot gevoel van romantiek oproept. Het blijft ook een leuke extensie van de 'rijken' zoals ze in het park te vinden zijn naar buiten de parksgrenzen. Ik zou het enorm zonde vinden die naam te zien verdwijnen.
Japio Hooguit het idee dat je bij iets om te gaan vliegen incheckt om boven de wolken te geraken. Maar da's het concept niet helemaal denk ik.
Dat is exact het concept toch? Het sluit wel aan bij het 'zwevende kasteel', wat het exterieur van het hotel (oorspronkelijk) voor moe(s)t stellen. Of het goed overkomt op de getoonde ontwerpen: I don't know, ik word er niet heel warm van.
Tonnie Zeker de receptie is echt raar, ziet er hip uit maar werk voor gast en medewerkers toch niet....
Denk dat zo'n balie voor zowel de medewerker als gast heel fijn is. Ik heb een tijdje achter de balie gewerkt (niet in een hotel, maar toch) en zo'n balie vormt letterlijk een barrière tussen jou als medewerker en je gast. Het contact zal op deze manier voor beide partijen warmer en persoonlijker aanvoelen. En voor de medewerkers is het voordelig dat ze nu veel sneller af- en aan kunnen lopen. Ik heb kilometers gemaakt joh omdat ik steeds om de hele balie heen moest lopen 😆