Larsj13 Ik ben al ongeveer 2 jaar bezig aan mijn efteling in het bekende spel met de blokken minecraft hier de eerste foto's! Ik ben op dit moment bezig aan danse macabre en tips voor mij zijn altijd welkom.
Vincent Larsj13 Ik ben op dit moment bezig aan danse macabre en tips voor mij zijn altijd welkom. Omdat Danse Macabre best een ingewikkelde vorm heeft (een decagon) raad ik aan om de tool Minecraft Shapes te gebruiken. Deze geeft je een grondplan op rasterpatroon waarbij je zelf de diameter kan instellen. Op deze manier kun je op schaal eenvoudiger de vorm juist krijgen. Ik heb deze tool ook gebruikt toen ik toevallig zelf de kapel van Danse Macabre heb gebouwd in Minecraft 🙂 https://minecraftshapes.com/ Veel succes met je project!
Larsj13 Ik heb een vraagje: kan iemand mij uitleggen waar broeder gijs ligt in het gebied. Want ik ben sinds dat danse macabre open is nog niet in de efteling geweest.
Peter92 Larsj13 op de zelfde plek waar matroos gijs stond. Aleen het beeld is veranderd. Als ik op je 9de screenshot kijk licht het rechts van het pleintje wat je voor esmaralda hebt gebouwt ter hoogte van de 2de boom.
Larsj13 Vandaag weer verder gegaan aan danse macabre. De wachtrij is nu bijna af alleen moet ik het stuk bij het bos nog bouwen Let op: de rode stukken zijn aantekeningen voor mij om het bouwen wat duidelijker te maken Voor alle duidelijkheid ik bouw dit in minecraft bedrock edition daarbij heb ik dus niet de mogelijkheid om world edit te gebruiken (de minecraft kenners zullen wel weten waar ik het over heb) dus ik moet ieder blokje een voor een plaatsen en ik kan bijvoorbeeld niet zeggen tegen het spel "plaat 100 blokken bakstenen". Dus daarom ben ik er ook al 2 a 2,5 jaar mee bezig.
Larsj13 Even een kleine update, morgen ben ik heel de dag vrij dus dan zal danse macabre wel af komen.
Larsj13 Even een kleine update tussendoor, ik ben begonnen aan de kapel. En ik heb de wachtrij alvast verlicht.
Larsj13 Misschien de laatste bouwupdates want hij is bijna klaar. Alleen de binnenkant nog Ik verwacht dat hij zondag klaar is want morgen moet ik weg dus kan ik er niet aan werken.
Larsj13 Jaja hij is eindelijk klaar, maar iets langer dan verwacht maar ja hij is klaar... Hier de foto's, Nog niet posten, er komt nog een deeltje in het donker.