R013 bedankt voor jou geweldige inhoudsloze schijtrespons! Je hebt met deze reactie zojuist wereldhonger opgelost, wereldvrede gecreëerd en bovenal deze discussie compleet doodgeslagen!
Ik weet dat jij er moeite mee hebt om kritiek op de Efteling te accepteren, maar het is nou eenmaal niet allemaal perfect. Laat mensen gewoon eens discussiëren, dat is notabene waar een forum voor dient.
Maar oke, om even wat dieper in te gaan op een paar specifieke opmerkingen:
R013 Verder is die tablet vooral bedoeld om Danse volledig te vullen en niet zozeer om jou een plekje naast je 5 andere groepleden te reserveren
Dan kunnen ze die tablet in de prullenbak gooien en de single rider opdoeken. Gewoon elke catacombe tot 18 mensen vullen. Komt het niet uit? Boeien, splits de groep op en stuur ze naar de volgende catacombe. Waarom zouden we überhaupt ooit nog moeilijk doen met groupen?
R013 Het voorbeeld van de Baron is niet te vergelijken
Ik vind het anders bijzonder vergelijkbaar en bedankt dat het zelf even aanhaalt. In de basis heb je nog steeds te maken met 3 rijen van 6. Alleen dat nu nog eens 6 keer. Ik zie niet waarom je dat dan ineens anders moet groupen. Bij de Baron zet je groepen zo veel mogelijk op dezelfde rij, bij Danse Macabre ook.
R013 Nu zijn we al een week aan het discussiëren over het groupen. Pretpark.club pur sang🤣
En R013 pur sang om elke discussie over de Efteling dood te slaan met een kutopmerking. Als je niet tegen discussies kunt, moet je misschien het internet gewoon maar vermijden.