Als ze zometeen die nieuwe verblijfsaccomodaties aankondigen hoeven we in ieder geval niet de discussie over of het park wel of niet dagvullend is te voeren…
Zonder grappen gaan er twee dingen door mijn hoofd, 1 is kun je hem niet beter gewoon sluiten ik snap dat dat onwenselijk is maar dit gaat in de zomer toch een hoop irritatie opleveren? Misschien (ergens een beetje uit het zicht omdat het dan vaak een kermisattractie wordt) een tijdelijke vervanger neerzetten? Dat hebben ze eerder gedaan toch toen iets lang dicht was? Ooit heeft er een wilde muis gestaan als ‘vervanging’ van boosterbike en met halloween staat er als aanvulling in circusthema wel eens een cakewalk toch?
Andere waar ik wel benieuwd naar ben, is garanties in pretparkland. Waarschijnlijk komen we er nooit achter maar ik vind het wel interessant. Door de vele problemen heeft de blitzbaan vrijwel nooit op volle capaciteit gereden, dat er nu nog maar 3 bobs op de baan staan is ergens echt schandalig. In consumentenrecht heb je standaard 3 jaar garantie? Maar hoe zit dat met dit soort dingen, 10 jaar is oud maar ook weer niet zo oud, plus ze lopen hier eigenlijk al vanaf het begin mee te worstelen. Ik denk dat ik voorlopig wel even klaar zou zijn met Wiegand. Misschien vul ik nu teveel in maar het lijkt me voor Toverland best een hoofdpijndossier. Flink geïnvesteerd ook in thematisering en een volledige overkapping en dan al na 10 jaar eigenlijk volledig klaar (maar al jaren een capaciteitsprobleem).