The_Bullgod Ik bedoelde dus NIET om die toren tot de volledige hoogte vol te hangen met projecties en simulatoren, maar het bovenste gedeelte echt als droptower te gebruiken.
Voor zover ik kan zien heeft een Ultra Tower standaard de motion simulator-tech ingebouwd zitten in de karren, dus die techniek zou hoe dan ook mee moeten schalen. Ik kan me zo voorstellen dat bijvoorbeeld het kalibreren van die dingen een stuk lastiger wordt als er nog eens een 50 meter aan harde drops worden toegevoegd.
Maar uiteindelijk komt ons meningsverschil vooral neer op subjectieve voorkeur, dus ik heb weinig zin om hier over te gaan touwtrekken. Ik blijf mijn voorkeur voor een ToT-achtige beleving houden, jij voor de intensere torens. Even goede vrienden, hoor. 🙂
Coasterfrenzy maar dan nog is het raar dat ze het niet gewoon helemaal zelf gedaan hebben.. Ik kan me ergens wel voorstellen dat ze dit niet nodig hebben voor hun "catalogus"..
Mwah, waarom zelf extra kosten maken om iets nieuws ontwerpen als ze het kant en klaar konden inkopen? (en had dat überhaupt wel gemogen? Grote kans dat er is afgesproken dat als Mack produceert voor ART, Mack vervolgens niet zelf iets gelijkaardigs mag bouwen) Sowieso heeft Mack er ook baat bij als een externe partij een Baa-Express koopt, aangezien dat indirect ook een order voor hun fabriek oplevert.