Tonnie Michael Precies! Cerveza Ik maak mij geen zorgen over onze forumsoftware of serveromgeving of die dit goed aan kunnen, daar hebben we vertrouwen in.
ArcovandenBroek Joell Ja echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (even het aantal uitroeptekens tellen hoeveel er in de bus mee kunnen) 😉
Joell ArcovandenBroek Ben te lui om te tellen dus heb even Word gevraagd hoeveel tekens het zijn. (90)
ArcovandenBroek Remco82 Zeker wel, dubbeldekker de beste! Tenzij we niet met zoveel gaan, dan een normale bus. 🙂
Convival Klinkt allemaal heel tof maar helaas kan ik dan niet... Zit ik in Disneyland Parijs voor RunDisney..
Michael Joell Ben te lui om te tellen dus heb even Word gevraagd hoeveel tekens het zijn. Fucking held! Hahaha
CisixBird Ik ben samen met een vriend al een tijdje aan het kijken voor zo'n busreis. Het enige waar ik tegenaan loop is de rit van bijna 28 uur.
ArcovandenBroek CisixBird Polen is inderdaad erg ver, daarom gaan we heen vliegen en terug via Duitsland met de bus.