ArcovandenBroek Lin dinsdagavond 22 t/m zondagavond 27 september 2020. ๐ Vriend_van_de_club Energylandia, Legendia en Plohn.
Audrey Super leuk! Hier toch even zitten dubben om te gaan, maar ik kan die kleine echt niet zolang missen. Dus Martin gaat lekker mee. Succes met de voorbereidingen Arco en Sanne!
Jules Audrey Hier toch even zitten dubben om te gaan, maar ik kan die kleine echt niet zolang missen. Dus Martin gaat lekker mee. Ik moest dit drie keer lezen. Ik dacht eerst dat je bedoelde dat Martin "die kleine" was en dat je 'm niet kon missen en ie daarom รณรณk meeging. ๐
DAN2019 Polen ben ik nog nooit geweest. nu ik de Zadra via YT hebben gezien. lijkt me super om eventjes onderkant te hangen :-).....Laat die inschrijving maar nu komen ipv 27de :-) Hopelijk is die datum = lang weekend :-)
Michael ArcovandenBroek Zin wel, maar ik kan helaas niet met de bus zelf mee. Misschien als die optie er is dat ik zelfstandig ga aansluiten. Maar dat is sterk afhankelijk van een aantal andere factoren.
Joell ArcovandenBroek Komen er nog trips die plaatsvinden voor de reis naar Polen? Zo ja kun je misschien een paar tipjes van de sluier geven? ๐
Joell Een vriend van me is vandaag in Energylandia hij heeft alvast de banen goed gekeurd ๐ Vrijdag gaat hij naar Legendia