broodje123 De IAAPA 2024 is begonnen, dit keer weer in ons eigen Amsterdam. ik zag een aantal nieuwe zaken langskomen, maar leek toch wel minder dan voorgaande jaren. Wel lijkt het aantal liefhebbers dat dit jaar de expo bezoekt heel groot te zijn, kijkend naar alle tweetjes. Zijn er ook mensen op het forum er geweest en wat zijn jullie ervaringen?
pretparkgekkie05-10 Zou Toverland ook iets kunnen uitbrengen over het campresort of de vervangende attractie want die opent al volgend jaar, of wordt dit in een latere fase onthuld.
luc136 pretparkgekkie05-10 Zou Toverland ook iets kunnen uitbrengen over het campresort of de vervangende attractie want die opent al volgend jaar, of wordt dit in een latere fase onthuld. Ik verwacht dat soort aankondigingen überhaupt niet op IAAPA. Dat is echt een industrie-feestje, dus dingen waar attractie-bouwers veel aandacht mee willen genereren worden daar gepresenteerd, maar een camp resort brengt een park gewoon zelf naar buiten.
Quefox_ Ik merk ook in andere topics dat sommige mensen het doel van dit soort events totaal niet begrijpen. Om mezelf even te citeren: De trade floor is voor netwerken en het aansmeren van (nieuwe) producten, de presentaties zijn voor het delen van kennis en ervaringen. En sommige fabrikanten maken van de gelegenheid gebruik om e.e.a. aan te kondigen, maar dat is eigenlijk gewoon bijzaak.
Marco EditieNL was er ook geweest, vanaf 7.30 <iframe src="https://embed.rtl.nl?uuid=92b40259-ce9b-4d63-a089-b7c3f34f0ec0&publicatiepunt=rtlnlshare&autoplay=false" allowfullscreen seamless frameborder="0" allow="encrypted-media"></iframe> @Loekiloeki Hopelijk is dit beter
John Ik vertrek nu richting Amsterdam. Als iemand nog iets specifieks wil zien of wil weten, laat het horen 🙂
EdwinL John afmetingen van de wielstellen van Vekoma. Paar fotos ben ik ook wel tevreden mee. Heb zo mijn redenen.
John Joell check! Ze stonden op de expo met hun stand (die overigens de prijs, mooiste stand van IAAPA won) en hierin stond een witte studie maquette van het concept waterpark dat ze gemaakt hebben en net over de Poolse grens wilde realiseren. Veranderingen in het financiële landschap hebben de plannen on hold gezet. Ze hebben de maquette toch neergezet en mocht er iemand met een zak geld (iemand uit het midden-oosten wellicht) langs komen dan zou het concept elders op de wereld vorm kunnen krijgen. Ze hebben intern afgesproken dat er maximaal 5 of 6 van dergelijke zwemparadijzen over de wereld verspreid mogen worden. Andere concepten vanuit Tomorrowland lesure zijn o.a. een achtbaan voor Holiday Park. Het meer zal daarin ook een belangrijke rol spelen maar hierover is nog weinig concreets bekend. Als het goed is kunnen we er in 2027 in 🙂 Pretparkgenot jazeker. Een toffe SpongeBob animatronic sierde hun stand EdwinL zoiets?
Joell Pretparkgenot Zeker https://s15.a2zinc.net/clients/iaapa/iee2024/Public/eventmap.aspx?shMode=E hier een plattegrond die publieklijk te zien is.
The_Real_Infernape John Wat gaaf dat Tomorrowland meer manieren van leisure opzoekt buiten het festival! Hoewel ik het merk en concept Tomorrowland ontzettend kan waarderen, lijkt me zo'n festival bezoeken vreselijk, dan is dit perfect om het merk in een prettigere omgeving toch te kunnen ervaren! En poolbarren zijn sws +1, hier zou ik wel voor naar de Poolse grens rijden. Jammer dat de Tomorrowland achtbaan in Holiday Park nog een jaar langer op zich laat wachten, maar goed
Joell John check! Ze stonden op de expo met hun stand (die overigens de prijs, mooiste stand van IAAPA won) en hierin stond een witte studie maquette van het concept waterpark dat ze gemaakt hebben en net over de Poolse grens wilde realiseren. Veranderingen in het financiële landschap hebben de plannen on hold gezet. Ze hebben de maquette toch neergezet en mocht er iemand met een zak geld (iemand uit het midden-oosten wellicht) langs komen dan zou het concept elders op de wereld vorm kunnen krijgen. Ze hebben intern afgesproken dat er maximaal 5 of 6 van dergelijke zwemparadijzen over de wereld verspreid mogen worden. Andere concepten vanuit Tomorrowland lesure zijn o.a. een achtbaan voor Holiday Park. Het meer zal daarin ook een belangrijke rol spelen maar hierover is nog weinig concreets bekend. Als het goed is kunnen we er in 2027 in Ja het ziet er zeer goed uit. Jammer van de tegenslagen bij Holiday Park en het waterpark. Maar met het thema van Tomorrowland kun je zoals je ziet heel veel doen wat ik alleen maar kan waarderen als vaste bezoeker van hun Vlaamse edities. edit: bedankt voor de beelden 🙂
Demin John Ach, dan spelen we hem toch een paar keer achter elkaar af? 😛 Het is sowieso altijd leuker om animatronics in beweging te zien, stilstaand zijn ze zo moeilijk op waarde te schatten. Niet het meest geavanceerde model, maar voor de attractie waar die in komt lijkt het me toch goed te passen. Zeker als de andere bikinibroek-bewoners van vergelijkbare uitvoering worden.
Pretparkgenot John Super leuk! Een paar jaar geleden - in Parijs - hadden ze echt hun slechtste animatronic allertijden tentoongesteld, een schokkerige dj mevrouw, snapte daar niks van. Deze is wel grappig.
Fixma Gisteren geweest en was genoeg nieuws te zien en ervaren. De Spongebob animatronic was leuk! Hier een kleine selectie foto's Super mooie modelen bij KMG Smurfen ride in de oude Holiday Burg Veel Chinees spul
ASF Fixma Super mooie modelen bij KMG Leuk om mijn modellen ook hier te zien! Wie benieuwd is naar de bewegende beelden hiervan, zie ook: