Vanavond eindelijk er eens lekker voor kunnen zitten, en WOW wat een fantastische content zo op een eerste dag maar goed hadden we anders verwacht met een bibliotheek aan films en series dat Disney heeft?
Wat ik ook merkte in de loop van de dag en misschien ben ik de enige daarin dat er steeds meer en meer films en series bijkwamen.
Zat ik eind van de ochtend een beetje via de app lekker te scrollen en te kijken wat er allemaal was, zie ik in de avond bij Marvel nog meer moois erin staan aan series.
Er zijn nog wel wat kleine details die beter kunnen wat mij betreft, zoals het makkelijker teruggaan naar de vorige pagina als je dat wilt in een browser, nu moet ik met de pagina terug button van mijn browser zelf terug gaan, en ik had liever in het scherm zelf een handig pijltje gewild.
Hoe dit in de app zelf is heb ik nog niet geprobeerd.
En dan de films en series op 4K...mijn bek viel letterlijk open van de kwaliteit op mijn Imac, van sommige producties, nu heb ik eindelijk een incentive om een 4K tv hier in huis aan te smeren, want gelukkig zijn er meer liefhebbers van Disney+ hier in huis.
12 november kan mij niet snel genoeg komen, want dan mogen we ons opmaken voor de echte nieuwe content en serieus die ze speciaal voor Disney+ gemaakt hebben, maar volgens mij is het nu al voorzichtig te voorspellen dat Disney hier weer een fantastische melkkoe te pakken heeft, mijn 69,99 per jaar hebben ze hoor!!!!