Johan Mocht je het gemist hebben, vanaf vandaag is het in nederland exclusief mogelijk om disneyplus te testen tot 12/11 geheel gratis. De interface van de ios app is echt super. Echt giga veel content. Zit al een uur met een glimlach die ik niet van mn blije bakkus af krijg 😂
Tonnie Johan Ik zag het vanmorgen en mij direct aangemeld. Vervolgens 5 minuten kunnen kijken omdat ik weg moest. Ben benieuwd of de app aan de andere kant van de wereld werkt 🤣
John Heel tof! Er gingen eerder geruchten dat Nederland het exclusief testland zou worden. Zonder enige bevestiging vooraf blijkt dit te kloppen. De apps die ik op iOS en Apple TV gezien heb werken top. Netflix gaat de deur uit. Hallo Disney+ 👍🏻
Zingo Leuk dat Nederland een keer vooraan staat bij de uitrol van dit soort dienten. Het eerste overzicht ziet er goed uit, maar de content moet duidelijk nog worden aangevuld. Ik heb geen idee of dit het uiteindelijk gaat winnen van Netflix, vooral de serie afdeling is voor mij erg schaars. Maar ik denk dat de wereld genoeg Disney minded mensen kent die dat niet zo belangrijk vinden.
Johan Zingo Er staat veel meer op dan in het overzicht. Ik heb op wat series gezocht en dan vind je ze wel. ducktales original, darkwing duck etc... Ook als je een film of serie kiest en dan bij gerelateerd kijkt zie je ineens veel andere dingen.
JeepeeB Zingo dus in de eerste uren dat de dienst beschikbaar is vind je het al schaars? Zullen we over een maand of twee a drie nog eens een evaluatie doen? 😂
Cerveza Thanks voor het berichtje, ik wist het helemaal niet van de proefperiode! Meteen lid geworden! Staan al leuke dingen op, maar denk dat het 12 november echt aangevuld gaat worden, tot die tijd heb ik genoeg te kijken 😃
Niek Johan Er staat veel meer op dan in het overzicht. Ik heb op wat series gezocht en dan vind je ze wel. ducktales original, darkwing duck etc... Ook als je een film of serie kiest en dan bij gerelateerd kijkt zie je ineens veel andere dingen. Ik vind dit nog licht omslachtig werken hoor. Ik had verwacht dat het overzicht wat completer en 'oneindiger' zou zijn, maar soms stopt het overzicht, en lijkt het dus alsof iets er niet is. Terwijl het er wel is. Ondertussen heb ik de app al even omgezet naar het engels, want UGH die Nederlandse titels krijg ik mn strot niet uit hoor! Brrrrrr 🤢
Michael Vanmorgen direct aangemeld! En ook gelijk een jaarabonnement afgesloten zonder de content te hebben gezien. Dit worden hele lange en toffe avonden en nachten. En wat cool dat Nederland exclusief testland is 😍
Lin Ik heb het direct gedownload, maar onze Samsung TV support de app niet. Dus op tv kan ik nu niet kijken. Chromecast zou moeten werken las ik online (heb zowel een losse als een ingebouwde in de tv), maar die kreeg ik niet aan de praat. Iemand een lifehack?
Tonnie Lin Ik heb vanmorgen even snel kunnen testen maar mijn Chromecast devices waren wel zichtbaar. Mijn collega zag juist weer geen Chromecast (terwijl Netflix dit wel zag). Dus nog geen lifehack maar het is wel een vaker voorkomend dingetje.
Remco82 Ook maar aangemeld, heb de app nu op mijn telefoon en Nvidia Shield staan. Ziet er allemaal goed uit als ik zo snel ff kijk.
Dream_wizard Ben blij dat mijn tv het ondersteund, jammer dat de Disney plus dingen nog achter blijven maar hé mijn hele jeugd staat er op... Duck tales, dark wing duck, winnieh the pooh, stitch series, dat wordt ongegeneerd bing watchen tot 12 nov
Michael Dennis Volgens mij werken dat soort apps niet op iOS. Wel raar dat Samsung en Philips nog geen werkende apps hebben. Dat lijkt me een aanzienlijk marktaandeel televisie kijkers die nu via omwegen dingen moeten doen.
Lin Michael Als ik al een omweg kan vinden die me geen klauwen geld kost (zoals het aanschaffen van extra hardware om ertussen te zetten)
Johan Weet iemand welke Apple TV’s ondersteunt worden? Die van mij heeft de app nog niet in de lijst staan.
John Johan ik denk voor nu alleen degene waar je de App Store op hebt. Dit zijn de Apple TV HD en Apple TV 4K. Deze zijn sinds 2015 te krijgen.
Cerveza Kwam dit tegen op https://www.homecinemamagazine.nl/2019/09/disney-plus/ Op deze platformen kijk je naar Disney+ Disney Plus Apple TV (tvOS) Android-smartphones Android TV Chromecast Desktop-browsers iPad (iPadOS) iPhone (iOS) PlayStation 4 Roku Roku TV Xbox One
Lin Tonnie Disney+ laadde zelfs op de chromecast app en hij zei 'start streaming', maar toen ik iets wilde afspelen kreeg ik een error. Vanavond eens beter uitproberen. Schijnen inderdaad nog wel wat bugs in te zitten ook