RobinKFotografie Meer zien? Zie meer dan 15 jaar aan Efteling en pretparkfoto's terug in een verzameling van over 45.000 foto's op mijn website: RobinKFotografie.nl! Niets missen? Meld je aan voor de nieuwsbrief op mijn website RobinKFotografie.nl of volg mij op Facebook of Instagram! Waarmee fotografeer je? Een Nikon D850 met een combinatie van een Nikon 14-24mm F/2.8, Nikon 24-70mm F/2.8 en/of Nikon 70-200mm F/2.8 VRII en een Nikon SB910 reportageflitser.
Meelworm Mooie foto’s! Ik ben echt benieuwd naar de Fata Morgana update maar misschien hoop ik teveel 😅 Voor mijn gevoel is deze door de jaren heen minder geplust dan Droomvlucht.
JohnV Bedankt voor de prachtige foto's. Vooral in de foto's van Droomvlucht en Fata Morgana heb ik details kunnen ontdekken die me nooit waren opgevallen. Super!
nevelig_nat Tegenwoordig zie je meer vlogs dan dit soort ''ouderwetse'' fotoreportages. Jammer eigenlijk, zeker als ze zo mooi zijn als deze. Dank Robin.
Mark Wat een genot dit! Geen foto's kunnen maken van de onheilspellende luchten richting 6 uur? We zijn uiteindelijk het park na de eerste bui maar ontvlucht omdat het er niet bij eentje zou blijven. Al is de Efteling sowieso aardig gespaard gebleven en gingen de heftigste cellen gelukkig langs het park.
Hook Ahhh, een ouderwets fotoreport. Erg strakke platen. Wat een belichting en scherpte. Bedankt voor het delen!