Marvin Cerveza Als ik zie hoe makkelijk de meeste geraden worden is dat misschien niet eens een gek idee 🤣
Joell Marvin vooral gezien dat parken waar ik nog nooit van gehoord had met een vingerknip geraden kan worden hier. En gezien dit een van de top parken is in Europa qua bezoekers en aanbod dacht ik pak een kleine foto. en Je ziet wel dan kan die nog geraden worden. 😅
Marvin Ik vind het overigens heel leuk dat iedereen zo enthousiast is en de vaart erin wil houden, maar wacht wel even met het posten van de volgende opgave tot degene die de opgave gegeven heeft bevestigd dat je antwoord juist is. Dat is natuurlijk gewoon part of the fun 🙂
Michael Marvin Marvin Ik vind het overigens heel leuk dat iedereen zo enthousiast is en de vaart erin wil houden, maar wacht wel even met het posten van de volgende opgave tot degene die de opgave gegeven heeft bevestigd dat je antwoord juist is. Dat is natuurlijk gewoon part of the fun 🙂 Simon, het is goed. Maar neem bovenstaande svp wel in acht. Het is geen spelletje zo snel mogelijk een nieuwe plaatsen.
Zingo Volgens mij heb ik het spel een beetje dood laten vallen, daarom een hint: Het park ligt niet in Noord Amerika of Europa. Ergens in het 'midden' ;-)
The_Bullgod Zingo Het park ligt niet in Noord Amerika of Europa. Ergens in het 'midden' ;-) Hmmm, volgens mij hebben Groenland en Ijsland geen pretparken, hoe kan het dan in het midden liggen?