Progress Ik vind dat Fons Jurgens het prima doet, heeft het park door de ingewikkelde bestemmingsprocedure en de coronaperiode geloodst.
Dit klopt inderdaad. Kan de beste man terugkijken op een succesvolle periode als directeur van de Efteling. Lijkt mij na opening van het GHE een mooie kans voor Fons om de strijdbijl door te geven terugkijkend op een kwaliteitsimpuls voor het merk en imago Efteling.
Nu, we gaan wel erg off-topic als we blijven hangen in het eventuele vertrek van Fons als directeur. Terug naar de Laven! Als je het mij vraagt, is het Volk van Laaf wel redelijk aan het einde van z’n latijn. Zou het dus ook verbazingwekkend vinden als daar nog iets groots staat te gebeuren en met de intrek van Laaf Lurk is voor mij ook wel de hoop op eventuele horeca toevoeging aan het Volk’je verleden tijd. Een daadwerkelijke ride is wat mij betreft ook allang afgeschreven. Merk wel dat er nog aardig wat mensen hier overtuigd zijn van het product Volk van Laaf. Vreemd als je het mij vraagt. De Laven is toch echt piek jaren ‘90?!