Allebei doen. Ze geven wel een tik weg zo nu en dan, maar pijnlijk heb ik het nooit ervaren. Overigens een erg leuk park.
Veel plezier alvast.

• Vlame heeft hierop gereageerd.
  • Vlame vindt dit leuk.

Vlame
    Werewolf is gewoon super uniek, een van de weinige houten achtbanen van Vekoma.
    Kijk even met instappen dat je zitplaats NIET boven een wiel is.
    Daarna gewoon genieten van een zeldzame ervaring.

Wat Vampire betreft, na het element ( wat zich naast het station bevind) er voor zorgen dat je je hoofd tegen de hoofdsteun drukt en dat je oren de beugelpadding NIET raakt en dan als in de remzone komt het hoofd weer kan ontspannen. Veel plezier.

• Vlame vindt dit leuk.

Ben 3 jaar geleden daar geweest en moet zeggen dat ik weerwolf mee vind vallen, ik zat front row en had het idee dat het maar een tamme saaie baan was en heb niet veel van ruwheid zoals in be bandit gemerk. Vampire vond ik voor een slc ook nog wel te doen maar die deelt hier en daar wat tikken uit

In het begin van dit jaar met gevoelstemperatuur -10 in Loup Garou ofwel Weerwolf gezeten. Hij wiebelt een beetje door de baan heen maar verder niet pijnlijk. Ik ben ook niet op een specifieke plaats gaan zitten want als je dat moet doen om een goede rit te hebben dan is het einde zoek. Prima baantje, maar daar is het ook mee gezegd.

Ik ben vandaag in Walibi Belgium geweest. Persoonlijk vind ik Werewolf wel meevallen kwa schokken, in de Boomerang Cobra kan je echter wel een paar klappen tegen de beugel aankrijgen. Een tip voor Vampire: houdt je hoofd naar voren, het eerste element is dan wel pijnlijk, maar daarna is die best te doen.

• Vlame vindt dit leuk.

Ik besef mij ineens dat die Vampire daar natuurlijk ook nog staat. In mijn afgelopen bezoeken sla ik dat ding dus eigenlijk altijd over.

Rowan90 Condor heb ik 2 keer gedaan. Ik heb op youtube gezien dat de 2 coasters dezelfde layout hebben 😅.

celebrate1st ahh oke. Goed om te weten. Thanks!

MrRC wat bedoel je hier precies mee? In het karretje niet boven een wiel zitten? Goede tip voor Vampire. Die zal ik zeker onthouden

Toverlandfan_Levi ah ja, Cobra is er ook nog. In Speed of Sound heb ik wel een paar tikken ontvangen vanwege m'n lengte. Ik zal de tip zeker onthouden. Thanks!

Vlame bij Cobra echt je hoofd naar voor doen, want ik kreeg echt een enorme stoot tegen mijn oor aan, was niet fijn en extra gevoelig door een operatie aan beide oren. Het is ook gewoon een lompe baan en die roll achteruit slaat echt nergens op 🙁

• Vlame vindt dit leuk.

Jordy goed om te weten. Erg balen dat je die ervaring hebt gehad. Ik weet niet hoelang het geleden is dat je het hebt gereden maar hopelijk gaat t beter nu

• Jordy heeft hierop gereageerd.

Van de 4 SLC's die ik heb gedaan vond ik Toxic Garden en Vampire eigenlijk wel de betere van de 4. Probeer je hoofd een beetje voorbij de beugels te houden, verder scheelt het enorm als je het baanverloop een beetje kent zodat je weet wanneer de ruwe stukken komen en je hier op kan anticiperen. Als je echt als een aardappelzak in de stoel gaat zitten, dan heb je wel een slechte rit te pakken. Een SLC is gewoon een beetje fysiek werken zeg ik dan maar en dan met name je voor nekspieren 😛

Weerwolf viel mij ook mee, niet boven de wielen gaan zitten scheelt behoorlijk. Een losse coach heeft 3 rijen waarbij de middelste rij niet boven een wiel zit. Je voelt de klappen dan wat minder.

• MrRC vindt dit leuk.

Vlame wat bedoel je hier precies mee? In het karretje niet boven een wiel zitten?

Treintjes hebben 6 zitplaatsen.
                Dus kies dan de middelste rij.

MrRC o zo. Goed om te weten. Bedankt!

vhal81 ik ga je tip zeker meenemen. Als het lukt, ga ik zeker proberen om de middelste rij te pakken. Bedankt!

Bij Weerwolf: middelste rij van een karretje en voorste of achterste karretje nemen, dat scheelt allebij een hoop.

Bij Vampire gewoon genieten, ik vond die prima te doen voor een SLC, niet zoals condor.

In weerwolf had ik de grootste lol om de stroefheid en gebeuk van de kar, hij beukt eerder dan dat hij ruw is en ik vond hem wel gaan.

Vond die boomerang die ze hebben een stuk ruiger en totaal niet fijn! Vampire heb ik mijn laatste trip overgeslagen omdat ik hem al had gedaan dus kan daar niet over meepraten.

Vlame was gelukkig na een half uur alweer goed, maar wist niet dat ik zo’n pijn en zo beroerd kon worden in een achtbaan, overigens ook gehad bij Speed of Sound, die inversie achteruit is gewoon belachelijk maar gelukkig heeft Speed of Sound andere beugels.

Dat zijn eigenlijk de enige achtbanen waar ik beroerd uit kwam en ik ben niet vies van inversies want ik rol keer op keer in Pixarus en niet ziek te krijgen! 52+ rolls 🙂

De SLC Vampire was gelukkig dicht en die credit heb ik gelukkig ook niet, die mis ik als kiespijn.

Walibi Belgium is mij goed bevallen aan het begin van het jaar en ga volgend jaar zeker terug!

Beide gewoon doen, ze zijn ruw. Maar toch tof om te doen. En verschillende mensen, verschillende gevoelens.

Dream_wizard Vond die boomerang die ze hebben een stuk ruiger en totaal niet fijn!

Ik blijf zo maf vinden dat die op lift 2 even stopt voordat die dropt 😂

Vampire is de meest soepele Vekoma SLC, maar het blijft een Vekoma SLC. Als je er een moet doen, is het die, en niet de Condor of Eraser/MP Express/IronClaw.

Werewolf is... uniek. En daar is alles mee gezegd. Ik zou hem doen voor de credit, maar bereid je voor op een oncomfortabele rit.