Geertmans Het projectteam kon het niet weerstaan toch een nieuwelement in ‘Guusquanura’ te stoppen. Voor het eerst projecties op het water. Ik verwacht hier in de nieuwe show nog meer van.
Mich Crowket dat was ik ook aan het denken, dat het nu toch ook beter tot zijn recht zal komen overdag
Jaspert Die LED verlichting maakt wel een enorm verschil moet ik zeggen. Eergisteren eens in het echt mogen aanschouwen. Alleen daardoor zou ik al enorm in hebben in de nieuwe aquanura versie , het voelt weer modern aan!
-_Draconicon_- Ik heb gister aquanura 2x gezien en jeetje wat een verbetering door alleen al de lampen, er gebeurde meer dan aleen op het water bijvoorbeeld in de lucht waar alle lampen tot 1punt kwamen er allemaal verschillende figuren . De omgeving werd mooi verlicht met effecten ik weet überhaupt niet als ze dit aangepast hebben maar anders zag je het gewoon veel beter. Aquanura met een zachte g is toch wel mijn favorietje ben benieuwd hoe de nieuwe show het gaat doen in december.
Jay-RideMaster Is er eigenlijk al bekend wanneer de nieuwe show in première gaat? (en dus hoe lang 'Aquanura met een zachte G' nog gedraaid wordt?)
Geertmans efteling heeft op twitter nieuwe concept art gedeelt van aquanura. De nieuwe show gaat op 11 dec in premiere.
pretparkgekkie05-10 Ben benieuwd wat de beelden worden die 'langs' het water komen. Efteling symphonica vind ik ook een toffe naam. Ik heb gehoord via wandelgangen dat ook hier Danse Macabre de 'grand finale' wordt, wat natuurlijk ook een perfecte afsluiter is.
EdwinL pretparkgekkie05-10 ik zou verbaasd zijn als Danse Macabere er niet in zit. Hoort bij je nieuwe attractie en het is gewoon een ijzersterk nummer. En je kan eerste symfonie ook niet meer luisteren dus je hebt niet twee shows die er mee eindigen.
Quefox_ Een eerste clipje van de nieuwe Aquanura-show. Spoilers, vanzelfsprekend. Click to reveal Click to hide Die stem aan het begin vind ik wel een beetje cringe, maar de muziek klinkt wel veelbelovend. Ik ben in ieder geval enthusiast!
ikbennlXD Het kan voor mij nog niet tippen aan het oude vertrouwde begin met het prachtige achtergrondmuziekje en waar na het aftellen de prachtige koorklanken van de sleepy lagoon klinken waardoor elke keer de tranen in mijn ogen sprongen. Maar we gaan het zien
Mathijsdehaas-2002 ikbennlXD Om eerlijk te zijn ben ik juist blij dat By The Sleepy Lagoon er waarschijnlijk niet meer in zit. Het is absoluut een mooi muziekstuk hoor, maar vond dat het altijd enorm de vaart uit de show haalde. En daarbij is een keer iets anders ook wel weer verfrissend. Ben benieuwd naar de nieuwe show!
Mathijsdehaas-2002 Coasterfrenzy dat ook, al denk ik dat het stuk nu juist wel bekender is geworden dankzij Aquanura. Maar het is ook een vrij traag en "saai" stuk en kwam bij de vorige 2 symfonieën ook telkens terug gedurende de show, daarom haalde het enorm de vaart eruit. En nog een bijkomend voordeel, nu het niet meer terugkomt is er meer ruimte voor andere attractiemuziek!
Japio By the sleepy lagoon is natuurlijk een lijntje naar de Kikkerkoning op het herautenplein. Als introductie vond ik het zeker passend, in combinatie met de klassieke bogen die naar het midden springen. De andere shows hebben al laten zien dat een andere opening ook kan. Maar de subtiliteit en grandeur van de Eerste Symphonie gaat moeilijk te evenaren worden..