Coasterfrenzy Duitsland, België, Tsjechië (daar zijn dan minder parken, maar toch). zijn échte bierlanden.
Je weet dat je het hier tegen een bierfanaat hebt? Voor mij geen nieuwe informatie. 🙂
Coasterfrenzy er zijn daar parken waar je - in elk geval in de restaurants - nog gewoon écht glas krijgt.
In de Efteling ook.
Het gaat mis op de plaatsen waar je voorheen plastic meekreeg.
Coasterfrenzy In Nederland hebben we ook wel Bier, maar de meesten daarvan mogen in andere landen niet eens als officieel bier verkocht worden. We hebben beduidend minder bier-cultuur dan in andere landen.
Ik snap waar je heen wilt, maar je hebt het hier wel over het Nederland van meer dan 20 jaar geleden.
We hebben tegenwoordig een fantastisch bierlandschap en ook erg goede biercultuur en brouwen de prachtigste bieren.
En daar gaat het gros van de horeca prima in mee, enkel Efteling park heeft wat moeite… in het resort snappen ze het overigens al wat beter.
De ombouw naar Heineken heeft daarbij niet geholpen in het assortiment buiten pils om. Helaas.
Wat dat betreft had een samenwerking met het Brabantse Bavaria meer leuks als bijvangst gehad met Uiltje en La Trappe in de gelederen.
Enfin, andere discussie en het gezeik met het statiegeld was er niet mee opgelost.
Ik hoop maar dat 2027 inderdaad meer plezier brengt. Dan toch maar zelf servies meenemen. Hoe ongelooflijk triest en onhandig ook.