De meeste attracties hebben een Single Rider rij, sommige zijn wel een beetje verstopt. Zo zit de singlerider-rij van Flug der Dämonen naast de uitgang van het winkeltje (dezelfde ingang als de Express) en bij Krake zit deze eveneens nabij de Express ingang. Colossos heeft ook een singlerider-rij die redelijk goed doorloopt.
Mij is het verder ook opgevallen dat op een rustige dag (ik was er de vrijdag voor de PPC meeting ook) wel 2 treinen op de baan staan maar dat er slechts 1 gevuld werd. De andere trein reed leeg z'n rondjes. De operations zijn niet heel vlot maar ook niet tergend traag zoals in Holidaypark, het verschilt een beetje per attractie. Het personeel vond ik overigens vriendelijk, dit is wel eens anders in andere parken.
Toxic Garden en de Bobbahn openen later pas, meestal na 12:00 maar dit kan soms ook wat later zijn.
Hotel en kamers zijn overigens prima, het is wel beetje een zoektocht waar de kamers precies zijn want heel duidelijk staat het niet aangegeven. Ontbijt is inbegrepen maar je moet wel reserveren, het kan er behoorlijk druk zijn.
Ow, en trek je gemakkelijke schoenen aan want het park is best groot qua oppervlakte en je loopt grotendeels om het meer heen.
En als het kan en je hebt de mogelijkheid, dan zou ik het park combineren met een bezoek aan Hansa-park