Afgelopen weekend trokken we met bijna 30 clubleden naar Duitsland voor een echt parken weekend. Op het programma stonden namelijk Hansa Park én Heide-Park! We hadden prima weer deze twee dagen en het was ook nog eens super gezellig! Fijn ook om naast oude bekenden, nieuwe bekenden ook weer nieuwe clubleden te leren kennen dit weekend. En van wat ik begrepen heb gaan we ze nog vaker zien op aankomende meet-ups, leuk!
Ik had me voorgenomen om dit weekend flink wat filmpjes op te nemen, maar veel attracties doen, gezelligheid en gewoon genieten van het moment hebben dat een beetje beperkt. Dus bij deze wel een kort filmpje maar vooral van de ERT op Highlander aangevuld met wat beeldmateriaal door Kim en Yolande. En daarnaast natuurlijk ook wat foto’s!
Maar vul dit topic vooral ook aan met jullie foto’s zodat we met z’n allen lekker na kunnen genieten van een fijn weekend!
De video:
De foto’s:
Eerst natuurlijk even de groepsfoto in Hansa Park! (klikken voor groot formaat!)
Wacht selfie
Onride foto
Mag ik trouwens ook even zeggen dat Hansa Park écht een heel fijn park is om doorheen te wandelen? Mooi, bij deze!
Het treintje van de kiddy was net even te zwaar beladen, na een snelle actie van de TD en het verdelen van de groep over twee ritten kwam het helemaal goed.
Kijk maar eens!
Voor de lunch streken we neer in de Saloon, waar we flink waar voor ons geld kregen! Lekker eten, een grote portie en hele vriendelijke bediening. Veel beter wordt het niet!
Er werd ook bootje gevaren!
Dit blijft een imposante wokkel en een erg toffe rit. Zeker als je naast mensen zit die weten dát er iets gaat gebeuren, maar niet wát er gaat gebeuren.
En deze Schwarzkopf rijd nog steeds als een zonnetje, zo fijn om weer eens zo’n klassieker te doen.
Met Mr. LoopingStar himself op de eerste rij.
Voor het dinner maken we nog even een korte tussenstop bij Karls Erlebnisdorf Warnsdorf, volgens mij hebben we er weer wat nieuwe Karls fans bij ook 🍓
Toothless zit ons al op te wachten bovenop het Abenteuerhotel van Heide-Park!
Hier slaapt een groot gedeelte van de groep vannacht en er wordt ook nog voetbal gekeken in de bar waarbij zelfs het bar personeel voor Nederland mee stond te gillen 😁
Goedemorgen Heide-Park, lekker wakker worden zo!
En ook in Heide-park maken we natuurlijk even een groepsfoto! (klikken voor groot formaat!)
Scream gaf weer een prima rit weg, wat een top apparaat blijft dit
Veel te veel lol om de naam van dit horeca punt, wat heerlijk slecht 🤣
Colossos blijft een imposante constructie en nu de retrack weer een paar jaar geleden is voelt hij ook weer als een echte houten achtbaan gelukkig
En Yolande at een flammkucken dus dan is alles goed
Dat was hem weer van mijn kant, ik ben benieuwd naar jullie foto’s en ervaringen! Ik heb in ieder geval een top weekend gehad! 🥳