JerryBubbles Excuses voor geen uitleg te geven, ik vind dat het spel niet af aanvoelt momenteel.
Ieder z'n mening natuurlijk he, was vooral gewoon benieuwd 😉
En hoewel ik me in veel van je punten kan vinden, denk ik dat dit kleine 'foutjes' zijn die met de komende update in December al gefixt gaan worden. Het zijn keuzes die Frontier heeft gemaakt om volgens hun idee een upgrade uit te voeren, waar wij als 'fans' wellicht denken dat het oude al prima was. Voor ieder dus wat wils wat dat betreft. En dat is helemaal prima!
JerryBubbles -Weinig themas, enkel viking en mythologie voelen goed uitgewerkt. Dit wordt later opgelost maar zal waarschijnlijk tegen betaling zijn.
Hier ben ik het overigens niet mee eens. Dit argument zie ik vaker en wat mij hier persoonlijk wat aan stoort, is dat mensen dus blijkbaar niet snappen/willen zien dat de kracht van dit spel (en de hele reeks wat dat betreft) echt zit in dat creatieve proces om zélf attracties en gebouwen etc. te bouwen. Tuurlijk, er zijn 'harde' thema's aan en sommige objecten zijn nu eenmaal voor iets specifieks binnen een bepaald thema ontworpen, maar ik denk dat PC2 juist veel goede stappen heeft gezet met betrekking tot het niet over de top vast houden aan die thema's in het spel, maar de ruimte biedt om die elementen uit dat ene thema te gebruiken om iets unieks of eigens te maken. Je moet er alleen wat creatiever mee om gaan 😉
Goede voorbeelden wat dat betreft vind ik de volgende video's die echt wel de moeite waard zijn om te kijken: